کد خبر: ٧٠٠٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/09/18-٠٨:٤٣

فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری قاتل فراری در کمتر از دو ساعت در شهرستان ایذه خبر داد.

 

 
فرمانده انتظامی استان خوزستان از شناسایی و دستگیری قاتل فراری در کمتر از دو ساعت در شهرستان ایذه خبر داد. 

به گزارش آبادان نیوز،سردار حیدر عباس زاده در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محلات شهرستان ایذه، بلافاصله دستورات عملیاتی در خصوص دستگیری قاتل به فرمانده انتظامی شهرستان ابلاغ شد.

وی عنوان کرد: دو دوست در یکی از مناطق شهرستان ایذه در حال تردد بودند که با یک نفر دیگر پس از مشاجره لفظی و درگیری فیزیکی در نهایت به وسیله ضربات چاقو یکی از آنان به قتل می رسد.

سردار عباس زاده اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع، بدون فوت وقت ماموران انتظامی با انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی موفق شدند در کمتر از دو ساعت قاتل را به هویت «م – الف» که با ضربات چاقو مصدوم شده بود در بیمارستان شناسایی و  تحت الحفظ برای مداوا دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: قاتل در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به بزه انتسابی، انگیزه خود را از قتل اختلاف شخصی عنوان کرد.

سردار عباس زاده در پایان تاکید کرد: نیروی انتظامی وظیفه ذاتی خود می داند ضمن اعمال قانون با مخلان نظم و امنیت با قاطعیت برخورد کند.

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،ایذه،خبر ایذه،اخبار ایذه،حوادث،خبر حوادث،اخبار حوادث،درگیری،قتل،قاتل،فرمانده انتظامی،فرمانده انتظامی استان خوزستان،حیدر عباسزاده

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: