کد خبر: ٧٠٠٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/09/16-١٠:٣٤

مدیر پایانه راه آهن خرمشهر گفت: قطار حومه ای اهواز – خرمشهر و بالعکس به صورت چارتر از امروز(چهارشنبه) به مدت ۱۶ روز رایگان شد.

 

مدیر پایانه راه آهن خرمشهر گفت: قطار حومه ای اهواز – خرمشهر و بالعکس به صورت چارتر از امروز (چهارشنبه)به مدت ۱۶ روز رایگان شد.

به کزارش آبادان نیوز،غلامحسین فارسیان اظهار کرد:قطار فوق العاده اهواز ـ خرمشهر و بالعکس به مدت ۱۶ روز به صورت رایگان راه اندازی شد.

وی تسهیل در مشارکت هم استانی ها در جشنواره خرید طلایی اروند را هدف ازاین اقلام دانست و بیان کرد: طی توافق انجام شده میان سازمان منطقه آزاد اروند و اداره کل راه آهن جنوب به منظور آسان سازی و ایمنی تردد هم استانی ها و هموطنان برای حضور در جشنواره خرید طلایی اروند هزینه آمد و شد مردم استان خوزستان با دو قطار حومه ای رایگان شد و هیچ گونه وجهی از مسافران دریافت نمی شود.

مدیر پایانه راه آهن خرمشهر ظرفیت این قطارها را در هر سیر ۲۱۶ نفر اعلام کرد و گفت: این قطارها با بهره گیری از واگن های لوکس دو طبقه و لکوموتیو پیشرفته در هر سیر ۲۱۶ نفر مسافر را جابجا می کند.

وی ساعت حرکت این قطار از اهواز به خرمشهر را ساعت ۹ صبح و برگشت آن از خرمشهر به اهواز را ساعت ۲۲ اعلام کرد.

فارسیان در پایان متذکر شد: این قطار علاوه بر قطار محلی روزانه قرار است به شهروندان و هم استانی ها خدمات رسانی کند.

 

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،خرمشهر،خبر خرمشهر،اخبار خرمشهر،راه آهن،قطار،مدیر پایانه راه آهن خرمشهر،غلامحسین فارسیان،منطقه ازاد اروند

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: