کد خبر: ٦٩٩٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/09/16-٠٩:٤٥

تیم فوتبال تراکتورسازی که موقعیت خوبی در جدول رده بندی ندارد در هفته پانزدهم لیگ برتر برابر فولاد به تساوی دست پیدا کرد.

 

تیم فوتبال تراکتورسازی که موقعیت خوبی در جدول رده بندی ندارد در هفته پانزدهم لیگ برتر برابر فولاد به تساوی دست پیدا کرد.

به گزارش آبادان نیوز ، سرخپوشان تراکتورسازی که این فصل مشکلات زیادی داشته اند و با هدایت یحیی گل محمدی هم نتوانسته موقعیت خوبی در جدول داشته باشد عصر امروز (چهارشنبه)در ورزشگاه یادگار امام بود که برابر این تیم تن به تساوی یک به یک رضایت داد. 

در این بازی که در هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر برگزار شد تیم فولاد که در هفته های اخیر نمایش فوق العاده ای داشته است در دقیقه ۶۶ صابر حردانی از میزبان خود پیش افتاد اما شاگردان گل محمدی با تلاش زیادی که داشتند توانستند در دقیقه ۷۴ توسط محمدرضا مهدی زاده به گل تساوی دست پیدا کنند. 

تیم فوتبال تراکتورسازی با این تساوی ۱۷ امتیازی شد و همچنان یکی از تیم های نیمه دوم جدول باقی ماند. فولاد هم که در هفته های اخیر نتایج بسیار خوبی کسب کرده است و خود را به جمع مدعیان رسانده با این تساوی ۲۷ امتیازی شد و در رده سوم باقی ماند.

 

 

 

 

 

خوزسان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،فوتبال،لیگ برتر فوتبال،تیم فوتبال تراکتور سازی،تیم فولاد خوزستان،تساوی

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: