کد خبر: ٦٩١٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/08/29-٠٩:٤٩

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از حضور 40 پزشک متخصص جدید در محدوده فعالیت این دانشکده خبر داد.

 

 

 

 

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از حضور 40 پزشک متخصص جدید در محدوده فعالیت این دانشکده خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز،دکتر علیرضا آموزنده پیش از ظهر (شنبه)در آیین معارفه پزشکان متخصص جدید دانشکده علوم پزشکی آبادان اظهار داشت: توزیع این پزشکان براساس شاخص‌های درمان، امکانات بیمارستانی و نیازمندی‌های منطقه برای آبادان، خرمشهر و شادگان صورت گرفت. وی در پاسخ به این پرسش که توزیع این پزشکان در شهرستان‌های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان به چه صورت است، بیان کرد: این موضوع با توجه به مواردی همچون امکانات و آموزشی و یا غیرآموزشی بودن بیمارستان، اجرایی می‌شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به این موضوع که پزشکان یادشده از سراسر کشور به این منطقه آمده‌اند، عنوان کرد: امیدوار هستیم که با میزبانی خوب مردم آبادان، خرمشهر و شادگان، شاهد ماندگاری و ارائه خدمات پایدار این پزشکان در منطقه باشیم. وی در همین خصوص اضافه کرد: خوشبختانه این ظرفیت را داریم که در صورت تمایل طرفین این پزشکان متخصص را به عنوان هیئت علمی جذب کنیم.

دکتر آموزنده با اعلام این موضوع که در حال حاضر 138 پزشک متخصص در آبادان، خرمشهر و شادگان فعال هستند، افزود: از این تعداد، 60 پزشک در آبادان خدمات‌رسانی می‌کنند. وی در پایان اضافه کرد: درخواست حضور 12 پزشک فوق تخصص را به وزارت بهداشت داده‌‍ایم که این درخواست با نظر مساعد وزارت مواجه شده است و هم اکنون 3پزشک فوق تخصص در منطقه فعالیت می‌کنند.

 

 

 


آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،معارفه،دانشکده،دانشکده پزشکی آبادان،رئیس دانشکده پزشکی،رئیس دانشکده پزشکی آبادان،علیرضا آموزنده

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: