مدیر پایانه مرزی شلمچه به عبور بیش از 130 هزار زائر تبعه کشورهای خارجی از مرز شلمچه برای شرکت در مراسم اربعین حسینی اشاره کرد.

 

مدیر پایانه مرزی شلمچه به عبور بیش از 130 هزار زائر تبعه کشورهای خارجی از مرز شلمچه برای شرکت در مراسم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: این زائران بوسیله 800 دستگاه اتوبوس به کشور عراق منتقل شدند.

به گزارش آبادان نیوز،جمال حمیدی در خصوص بازگشت 60 هزار زائر در روز گذشته از مرز شلمچه اظهار کرد: تاکنون 75 درصد از زائران اربعینی که از این مرز به عراق رفتند به میهن بازگشته اند.
وی اظهار کرد :تمام اقدامات لازم برای بازگشت زائران و انتقال آنها به مقصدشان در نقاط مختلف کشور پیش بینی شده است و به طور متوسط روزانه 200 تا 250 دستگاه اتوبوس از پایانه مرزی شلمچه به مقصد استان های دیگر کشور خارج می شوند.
حمیدی گفت: از شرکت های مختلف و 6 استان معین در بحث جابجایی زائران خواسته شده تا در 2 روز آینده نسبت به جابجائی زائران در شلمچه اقدام کنند.
وی افزود : زائران برای بازگشت به شهرهای خود از طریق ناوگان جاده ای مشکلی ندارند و گروههای نظارتی نیز بر فروش بلیط با نرخ مصوب نظارت کاملی دارند.
گذرگاه های مرزی چذابه و شلمچه در خوزستان 2 کانون اصلی تردد زائران اربعین حسینی هستند.
گذرگاه مرزی شلمچه در 16 کیلومتری خرمشهر و گذرگاه چذابه در 110کیلومتری شمال غرب اهواز در محدوده شهرستان دشت آزادگان واقع شده است.

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،شلمچه،مرز شلمچه،مدیر پایانه مرزی شلمچه،جمال حمیدی،اربعین حسینی

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: