سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با بیان این که امیدوارم مسوولان فکری به حال تیم پدافند رعد خوزستان کنند، گفت: ما نگران وضعیت این تیم هستیم.

 

 

 

 

 

 

 

سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان با بیان این که امیدوارم مسوولان فکری به حال تیم پدافند رعد خوزستان کنند، گفت: ما نگران وضعیت این تیم هستیم. 
به گزارش آبادان نیوز،حماد سامری پس از پیروزی تیمش برابر پدافند رعد هوایی خوزستان، در هفته هشتم لیگ برتر کشور، اظهار کرد: قبل از این که در خصوص مسائل کیفی و فنی بازی صحبت کنم، باید بگویم از وضعیت نماینده اهواز در لیگ برتر ناراحت هستم و امیدوارم با توجه به این که اهواز پس از سال‌ها صاحب تیم شده است، مسوولان فکری به حال این تیم کنند و از این تیم که بسیار خوب و جوان است، حمایت شود.
وی افزود: اگر از این تیم حمایت شود، اهواز می‌تواند سال‌های بسیاری تیم داشته باشد و جوانان اهوازی و خوزستانی می‌توانند از آن استفاده کنند ولی متاسفانه حمایت نشده است و ما نگران این موضوع هستیم.
سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در ادامه در خصوص کیفیت این بازی، عنوان کرد: شروع بازی خوب نبود ولی در نیمه دوم سعی کردیم بازی بهتری انجام دهیم و در این نیمه توانستیم بازی را در اختیار بگیریم. 
وی در پاسخ به این سوال که شما پیش از این دیدار عنوان کرده بودید که در بازی با پدافند رعد خوزستان از نفرات جوان‌تر تیم استفاده خواهید کرد ولی امروز شاهد بودیم که بازیکنان اصلی شما در میدان بودند، گفت: ما قرار نداشتیم که این کار را انجام دهیم و این موضوع مربوط به یس‌آل گرگان بود که گفتیم این دیدار فرصت خوبی شده است که از یاران جوان‌مان استفاده کنیم. به هر حال برای این دیدار قرار نداشتیم که از چه نوع بازیکنی استفاده کنیم.
سامری افزود: در طول بازی های لیگ نمی‌توان خیلی به بازیکنان استراحت داد و تیم را از روندش خارج کرد. پیش از دیدار با دانشگاه آزاد، این مسابقه، بازی خوبی برای ما بود و اکنون هم هیچ قولی نمی‌دهیم که در بازی با دانشگاه آزاد چه کسی قرار است بازی کند و سعی می‌کنیم روندمان خوب را حفظ کنیم و در ادامه نیز بازی های خوبی انجام دهیم.

 

 

 

 


آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،بسکتبال،لیگ برتر کشور،تیم بسکتبال،تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان،سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت،سرمربی تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان،حماد سامری،پدافند رعد خوزستان

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: