کد خبر: ٦٨٦٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/08/20-٠٩:٠١

بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان برای چندمین روز متوالی حاضر به انجام تمرین نشدند.

 

 

 

 

 

 

 بازیکنان تیم فوتبال استقلال خوزستان برای چندمین روز متوالی حاضر به انجام تمرین نشدند.

به گزارش آبادان نیوز، تمرین تیم فوتبال استقلال خوزستان که قرار بود از ساعت ۱۶ امروز(جمعه)آغاز شود، به دلیل خودداری بازیکنان از انجام تمرین برگزار نشد تا اعتصاب استقلالی‌ها در اعتراض به شرایط مالی این باشگاه ادامه پیدا کند.

تمامی بازیکنان استقلال خوزستان بعدازظهر امروز(جمعه) در محل تمرین حضور یافتند، اما با وجود صحبت‌های عبدالنبی شولی سرپرست باشگاه و بهمن روشنایی سرپرست تیم استقلال خوزستان، حاضر به انجام تمرین نشدند و اعلام کردند تا زمانی که تکلیف مالکیت باشگاه و مطالبات معوق آنها روشن نشود، حاضر به شرکت در تمرینات و مسابقات نخواهند بود.

عبدالله ویسی و اعضای کادر فنی استقلال خوزستان هم پس از مخالفت بازیکنان ناچار به ترک محل تمرین شدند.

یعقوب پیری سخنگوی باشگاه استقلال خوزستان روز گذشته ادعا کرده بود تمرین عصر جمعه استقلال خوزستان طبق برنامه برگزار خواهد شد و همه بازیکنان ملزم به انجام تمرین هستند و هر کسی در تمرین شرکت نکند با او برخورد خواهد شد.

این اتفاقات در حالی رخ می دهد که استقلال خوزستان روز چهارشنبه ۲۴ آبان‌ماه بازی حساسی مقابل گسترش فولاد تبریز در پیش دارد و باید دید که تا فردا چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،اعتصاب،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،فوتبال،تیم فوتیال،تیم فوتبال استقلال،تیم فوتبال استقلال خوزستان،استقلال خوزستان،عبدالله ویسی

منبع:مهر

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: