کد خبر: ٦٨٥٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/08/17-١٢:١٢

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: نیروی انتظامی و مرزبانی برنامه ریزی مناسب و پیگیری‌های خوبی داشت، که نتیجه این برنامه ریزی‌ها عبور بالغ بر یک میلیون و 200 هزار نفر از ابتدای ماه صفر تاکنون از مرزهای خوزستان است.

 

 

 

 

 

 

فرمانده انتظامی خوزستان با تاکید بر برنامه ریزی‌های اصولی نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی و مرزبانی برنامه ریزی مناسب و پیگیری‌های خوبی داشت، که نتیجه این برنامه ریزی‌ها عبور بالغ بر یک میلیون و 200 هزار نفر از ابتدای ماه صفر تاکنون از مرزهای خوزستان است.

به گزارش آبادان نیوز، سردار حیدر عباس‌زاده، صبح امروز در مرز چذابه ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار کرد: نظم و ترتیب مرزهای خوزستان با لطف خداوند متعال، همکاری، محبت و عشق کلیه همکاران حوزه انتظامی به حضرت اباعبدلله الحسین (ع) وضعیت قابل قبول است.

وی با اشاره به برنامه ریزی‌های حوزه انتظامی در خصوص استقرار امنیت در مرزها تصریح کرد: از ابتدای سال حوزه نیروی انتظامی و مرزبانی با فعال کردن کمیته امنیتی ـ انتظامی ستاد اربعین و برگزاری جلسات متعدد به منظور تأمین امنیت زائران تمهیدات خوبی اندیشیده و اجرا کرده‌اند.

فرمانده انتظامی خوزستان توضیح داد: از ابتدای ورودی به استان خوزستان تا نقطه صفر مرزی با حضور پایگاه‌های ثابت و سیار در کنار نیروهای ساماندهی شده استان‌های معین به لطف خدا و ارادت و محبت به امام حسین(ع) وضعیت مطلوب است.
سردار عباس زاده با تاکید بر برنامه ریزی‌های اصولی نیروی انتظامی تاکید کرد: نیروی انتظامی و مرزبانی برنامه ریزی مناسب و پیگیری‌های خوبی داشت،که نتیجه این برنامه‌ریزی‌ها عبور بالغ بر یک میلیون و 200 هزار نفر از ابتدای ماه صفر تاکنون از مرزهای خوزستان است.
فرمانده انتظامی خوزستان در پایان با ابرازخرسندی از اینکه تا کنون حادثه‌ای در مرز ها رخ نداده است، خاطر نشان کرد:  به لطف خدا تا این لحظه کوچکترین حادثه انتظامی و امنیتی رخ نداده، و امیدوار هستیم که این روند تا پایان سفر اربعین ادامه داشته باشد.

 

 

 

 


خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،چذابه،مرز چذابه،اربعین حسینی،حادثه،حادثه انتظامی،فرمانده انتظامی،فرمانده انتظامی خوزستان،حیدر عباس‌زاده

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: