کد خبر: ٦٨٥١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/08/17-٠٩:٣٨

مدیر سلامت خانواده، جمعیت و مدارس معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان از خدمت‌رسانی 24ساعته مراقبین در پایگاه سلامت مادر و کودک و فوریتهای مامایی به زوار اربعین خبر داد.

 

 

 

 

 

 

مدیر سلامت خانواده، جمعیت و مدارس معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان از خدمت‌رسانی 24ساعته مراقبین و ماماهای بخش بهداشت و درمان در پایگاه سلامت مادر و کودک و فوریتهای مامایی به زوار اربعین خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز،بلقیس افکانه اظهار داشت: خدمت‌رسانی به گروه آسیب‌پذیر؛ افرادی که مستعد ابتلا به بیماری یا عارضه هستند، افرادی که برای انجام کارهایی که سایر افراد به طور معمول انجام می‌دهند با محدودیت مواجه می‌شوند همانند مادران باردار، کودکان زیر 5سال و افراد سالمند در پایگاه سلامت مادرو کودک/فوریت‌های مامایی شلمچه انجام می‌گیرد.

وی اضافه کرد: طی روزهای گذشته در مرز شلمچه 708 زن عارضه‌دار شناسایی و تحت آموزش و درمان قرار گرفتند. مدیر سلامت خانواده، جمعیت و مدارس معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در این مرز 15 خانم باردار،34 کودک زیر 5 سال و 84 سالمند آموزش‌های لازم را در خصوص آنفلوانزا، استفاده از ماسک، علائم خطر بارداری و قرار نگرفتن در معرض تشعشعات؛ دیدند.

وی در پایان اضافه کرد: در روزهای منتهی به اربعین حسینی ماماهای مستقر در شلمچه 965 نفر را مورد بررسی و ارزیابی قرار داده و مکمل‌های مورد نیاز بین آنان توزیع شده است.

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،شلمچه،مرز شلمچه،دانشکده پزشکی،دانشکده پزشکی آبادان،مدیر سلامت خانواده دانشکده پزشکی،مدیر سلامت خانواده دانشکده پزشکی آبادان،بلقیس افکانه

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: