کد خبر: ٦٨٣٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/08/16-٠٩:٢١

مدیرکل هواشناسی خوزستان از تداوم پدیده شرجی تا آخر هفته خبر داد.

 

 

 

 

 

 

مدیرکل هواشناسی خوزستان از تداوم پدیده شرجی تا آخر هفته خبر داد. 

به گزارش آبادان نیوز،کوروش بهادری اظهار کرد: طبق نقشه‌های هواشناسی پیش‌بینی می‌شود تا آخر هفته به طور متناوب شاهد رطوبت نسبی در نوار ساحلی استان خوزستان باشیم. 
  
وی افزود: احتمال وجود پدیده مه برای فردا دور از انتظار نخواهد بود. همچنین در بعد از ظهر شاهد افزایش ابر در برخی مناطق خوزستان خواهیم بود. 
  
مدیرکل هواشناسی خوزستان با اشاره به پدیده مه تصریح کرد: امروز دید افقی به دلیل مه صبحگاهی در آبادان و خرمشهر به 500 متر و در شادگان به 1000 متر کاهش یافت. 
  
بهادری گفت: همچنین میزان رطوبت نسبی امروز صبح در آبادان و خرمشهر 100 درصد، هندیجان 94 درصد، شادگان 92 درصد، ماهشهر 90 درصد، شوش 86 درصد، دزفول 85 درصد، اهواز 84 درصد و در آغاجاری و امیدیه 83 درصد گزارش شده است. 
  
وی بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته امیدیه با 35 درجه سانتی‌گراد و ایذه و دهدز با 12 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 19 تا 34 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود. 

 

 

 


خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،هوا،هواشناسی،اخبار هواشناسی،هواشناسی خوزستان،مدیر کل هواشناسی،مدیر کل هواشناسی خوزستان،کوروش بهادری،رطوبت،رطوبت نسبی

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: