کد خبر: ٦٨١٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/08/14-٠٩:٤٩

رئیس اورژانس کشور گفت:خدمات دانشکده علوم پزشکی آبادان در شلمچه عالی است.

 

 

 

 

 

 

رئیس اورژانس کشور گفت: خدمات ارائه‌شده توسط دانشکده علوم پزشکی آبادان به زوار در مرز شلمچه عالی است.

به گزارش آبادان نیوز،دکتر پیرحسین کولیوند در بازدید از خدمات عرصه سلامت در مرز شلمچه اظهار داشت: 800 دستگاه آمبولانس در مرزهای منتهی به کشور عراق در حال خدمات‌رسانی هستند.

وی اضافه کرد: هر مرز نیز دارای یک بیمارستان اصلی و جنرال است که این بیمارستان در مرز شلمچه مجهز به اتاق عمل، آزمایشگاه، اتاق احیا و درمانگاهی مجهز است که از نیروهای متخصص نیز بهره می‌برد.

رئیس اورژانس کشور با اشاره به این موضوع که 6هزار نیرو به دانشگاه‌های علوم پزشکی منتهی به مرزهای عراق در حال خدمت به زوار اربعین هستند، بیان کرد: این نیروها را متخصصان پزشکی، پیراپزشکی، فوریت‌ها، بهداشت و دیگر حوزه‌ها تشکیل می‌دهند.

وی با اعلام این خبر که مرزهای شرقی کشور نیز توسط نیروهای بهداشت رصد می‌شوند، گفت: کتابی نیز در حوزه آموزش سلامت به زوار اربعین حسینی تقدیم شده است تا در حوزه پیشگیری آموزش‌های لازم را ببینند.

دکتر کولیوند خدمات‌رسانی دانشکده علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه را عالی توصیف کرد و افزود: تلاش‌های صورت‌گرفته توسط دکتر آموزنده، دکتر مقام و تمامی مسئولان امر در این مرز قابل تقدیر است. وی در پایان عنوان کرد: تا به امروز تعداد 27هزار نفر در مرز شلمچه مورد مراقبت‌های بهداشتی و درمانی قرار گرفته‌اند و همگی به سلامت ادامه مسیر داده‌اند.

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،شلمچه،مرز شلمچه،دانشکده پزشکی،دانشکده پزشکی آبادان،اربعین،اربعین حسینی،رئیس اورژانس کشور،پیر حسین کولیوند،دکتر آموزنده،دکتر مقام

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: