کد خبر: ٦٧٩٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/08/06-٠٨:٣٩

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: تمهیدات ترافیکی لازم برای تردد روان زائران اربعین حسینی در چذابه اندیشیده شده است.

 

 

 

 

 

 

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: تمهیدات ترافیکی لازم برای تردد روان زائران اربعین حسینی در چذابه اندیشیده شده است.

به گزارش آبادان نیوز، سردار عباس زاده شامگاه جمعه در حاشیه بازدید استاندار خوزستان از مرز چذابه اظهار کرد: بحث ترافیک یکی از دغدغه ها است و برای حل آن تمامی نیروها و امکانات خود را بسیج کردیم. برنامه ریزی های لازم را نیز برای مدیریت ترافیک منتهی به مرزهای شلمچه و چذابه انجام دادیم.

وی افزود: در بحث ترافیک اشکالاتی بوده که بخشی از آن به زیرساخت ها برمی گردد؛ البته حتی اگر زیرساخت ها تغییری نکند ما باز هم خود را موظف به حل آنها و ارائه راهکارهای لازم می دانیم.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در کمیته امنیتی ـ انتظامی، سامانه رصد جاده ها را پیش بینی کردیم. همچنین برای تردد مواکب در ایام ترافیکی تردد زائران حسینی تمهیداتی را خواهیم داشت تا مشکلی برای تردد زائران، نیروهای انتظامی، امنیتی و امدادی ایجاد نشود.

سردار عباس زاده تاکید کرد: هیچ کوتاهی در زمینه مدیریت ترافیک نخواهیم داشت و تمام تمهیدات لازم را برای روان کردن تردد زائران حسینی فراهم می کنیم.

وی در پایان بیان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان خود برای خدمات رسانی به زائران حسینی از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.

 

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،اربعین،اربعین حسینی،زائران اربعین حسینی،چذابه،مرز چذابه،شلمچه،مرز شلمچه،ترافیک،استاندار،استاندار خوزستان،فرمانده،فرمانده انتظامی،،فرمانده انتظامی استان،فرمانده انتظامی استان خوزستان،سردار عباس زاده

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: