کد خبر: ٦٧٨٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/08/03-١٢:٣٥

استاندار خوزستان از آمادگی بسیار بالای هر دو مرز خوزستان برای استقبال از زائران اربعین حسینی خبر داد.

 

 

 

 

 

 

استاندار خوزستان از آمادگی بسیار بالای هر دو مرز خوزستان، یعنی شلمچه و چذابه برای استقبال از زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز، غلامرضا شریعتی پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد اربعین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بررسی آخرین هماهنگی های لازم در

مرزهای شلمچه و چذابه نشان از آمادگی مناسب دارد و دستگاه های مختلف کارهای خود را خوب انجام دادند و هر دو مرز آماده استقبال از زائران حسینی هستند.

وی افزود: خدمت رسانی به مردم در مسیر تردد زائران به سمت کشور عراق در جریان است و پارکینگ ها، راه ها، محل مواکب، پایانه های مرزی همه مهیا هستند و مشکل خاصی وجود ندارد.

استاندار خوزستان تصریح کرد: مشکل کوچکی در ارتباط با پست وجود دارد که ارسال پاسپورت ها برای کنسولگری عراق با کندی صورت می گیرد و آن هم قرار است رفع شود.

شریعتی ادامه داد: نهادهای امدادرسان مثل هلال احمر و اورژانس آمادگی لازم را برای خدمات رسانی به زائران حسینی دارند. همچنین دستگاه های اجرایی دیگر هم به تبع همکاری های مورد نیاز را خواهند داشت.

وی بیان کرد: هنوز صادرات در مرزهای شلمچه و چذابه در جریان است اگر چه روند کند شده ولی سعی می کنیم تا روند در هر دو مرز یا حتی فقط شلمچه ادامه داشته باشد. 

استاندار خوزستان یادآور شد: اگر طرف عراقی همکاری لازم را داشته باشد امسال با توجه به شعار سال هم تأکید داریم تا به هیچ وجه مرزهای استان برای صادرات، مسدود نشوند.

شریعتی عنوان کرد: امسال قول داده بودند که انجام صادرات از مرز شلمچه متوقف نشود؛ هرچند ما امیدوار به انجام صادرات از هر دو مرز هستیم.

 

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،شلمچه،مرز شلمچه،چذابه،اربعین،ستاد اربعین،اربعین حسینی،زائران اربعین حسینی،موکب،مواکب،استاندار،استاندار خوزستان،غلامرضا شریعتی

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: