کد خبر: ٦٧٧٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/08/03-٠٩:٣٢

تیم وزنه‌برداری مناطق نفت‌ خیز جنوب در جام باشگاه‌های آسیا شرکت می کند.

 

 

 

 

 

 

 

تیم وزنه‌برداری مناطق نفت‌ خیز جنوب در جام باشگاه‌های آسیا شرکت می کند. 

به گزارش آبادان نیوز، مسابقات قهرمانی وزنه برداری باشگاه های آسیا درحالی از روز هفتم آبان ماه در شهر سئول کشور کره جنوبی آغاز می شود که تیم مناطق نفت خیز جنوب به عنوان تنها نماینده ایران در این پیکارها حضور خواهد داشت.

تیم مناطق نفت خیزجنوب برای دوازدهمین بار در این رقابت ها شرکت می کند و تاکنون چهار عنوان قهرمانی در رده سنی برزگسالان و سه مقام اولی در رده سنی جوانان به دست آورده است.

محمدرضا کاظمی نژاد، سرمربی تیم وزنه برداری مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به این که از پنج ماه پیش فعالیت خود را برای حضور در مسابقات باشگاه های آسیا آغاز کردیم، گفت: تیم ما چندسالی است که در این رقابت ها شرکت نداشته است و به همین دلیل تمام تلاش خود را برای حضور پرقدرت خواهیم داشت.

وی با بیان این که هفت نفر از هشت ورزشکار تیم مناطق نفت خیز جنوب، بومی هستند، عنوان کرد: ترکیب اصلی تیم را وزنه برداران جوان تشکیل می دهند و این موضوع بسیار خوب و مهمی است و این نفرات می توانند وزنه برداری ایران را سال ها در عرصه مسابقات آسیایی و جهانی تامین کنند.

سرمربی تیم وزنه برداری مناطق نفت خیزجنوب همچنین با اشاره به این که خوب وزنه زدن و ارتقا رکوردهای ورزشکاران از مهمترین اهداف ما در این مسابقات هستند، افزود: رضایت مندی اصلی کادرفنی زمانی حاصل می شود که شاهد افزایش رکورد وزنه برداران باشیم. ما به دنبال کسب نتیجه و عنوان قهرمانی دراین رقابت ها هستیم

وی با قدردانی از حمایت فدراسیون وزنه برداری و باشگاه مناطق نفت خیز جنوب، گفت: حمایت های بسیار خوبی از تیم شده است و امیدواریم با کسب یک عنوان خوب نیز پاسخگوی این حمایت ها باشیم.

کاظمی نژاد با اشاره به انصراف تیم نیروی زمینی ارتش از حضور در مسابقات وزنه برداری باشگاه های آسیا، عنوان کرد: این تیم به دلیل برخی مشکلات حضورش منتفی شد.
وی در پایان گفت: تیم مناطق نفت خیز جنوب برای حضور در مسابقات وزنه برداری جام باشگاه های آسیا، چهارم آبان به کشور کره جنوبی اعزام می شود.

به گزارش آبادان نیوز، همچنین هدایت یزدی، مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به این که اعضای تیم وزنه برداری حاصل کار مدارس مناطق نفت خیز جنوب هستند، اظهارکرد: در تیم مناطق نفت خیز جنوب وزنه برداران از سنین نونهالی فعالیت خود را در این رشته آغاز و در ادامه نیز به صورت حرفه ای آن را دنبال می کنند.

وی با بیان این که ورزشکاران مناطق نفت خیز جنوب می توانند با حضور در تیم ملی بزرگسالان نیز در مسابقات مختلف افتخارآفرینی کنند، گفت: تاکنون نیز ورزشکاران ما در رده های سنی نوجوانان و جوانان مسابقات قهرمانی آسیا به افتخارات بسیار خوبی دست پیدا کرده اند.

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب در ادامه درخصوص آمادگی تیم وزنه برداری اعزامی این باشگاه به مسابقات باشگاه های آسیا، عنوان کرد: این تیم چهار اردوی تدارکاتی را پشت سر گذاشته است؛ این اردوها در نهاوند، شهرکرد، اهواز و تهران بوده است.

 وی بیان کرد: از تیم وزنه برداری نیز تست دوپینگ پیش از اعزام به مسابقات هم گرفته شده است و خوشبختانه هیچ گونه مشکلی وجود نداشت.

یزدی درخصوص ترکیب تیم نیز عنوان کرد: ابوالفضل جمعه پور، محسن نکیسایی، افشین طاهری، سیدجلال قریشی، رحمان اروامه، علی داودی، علی مکوندی و یعقوب پشتوتنی، اعضای تیم وزنه برداری مناطق نفت خیز جنوب در این پیکارها هستند.

 

 

 

 

 


خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،وزنه برداری،تیم وزنه برداری،تیم وزنه برداری نفت خیز جنوب،جام باشگاه های آسیا،سرمربی تیم وزنه برداری،سرمربی تیم وزنه برداری نفت خیز جنوب،محمدرضا کاظمی نژاد،مدیرعامل باشگاه نفت خیز جنوب،مدیرعامل باشگاه  نفت خیز جنوب،هدایت یزدی

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: