رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی آبادان از راه اندازی سامانه ثبت نام و به کارگیری نیرو در فاز ۲ پالایشگاه آبادان خبر داد.

 

 

 

 

 

 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آبادان از راه اندازی سامانه ثبت نام و به کارگیری نیرو در فاز ۲ پالایشگاه آبادان خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز،یعقوب خان تنبی اظهار داشت: پس از چند مرحله راه اندازی آزمایشی سایت یاد شده، سرانجام این سایت نهایی و برای ثبت نام متقاضیان کار، راه اندازی شد. 

وی با تاکید بر اولویت به کارگیری نیروهای بومی آبادان در زمینه اشتغال در پروژه عظیم فاز ۲ پالایشگاه افزود: متقاضیان می توانند به سامانه مذکور به آدرس اینترنتی  http://www.phase۲.ir  مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. 

به گفته خان تنبی، نیروهای قابل جذب در این پروژه عظیم، در مراحل مختلف اجرایی و به فراخور تخصص های مورد نیاز در هر مرحله به کار گرفته می شوند. 

به گزارش آبادان نیوز، پروژه فاز۲ پالایشگاه آبادان (طرح تثبیت خوراک پالایشگاه) پس از گشایش ال سی و دریافت موافقت های اصولی و اعلام شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران و امضای قرارداد با چینی ها برای اجرای این طرح به زودی عملیاتی می شود. 

با اجرای این پروژه واحدهای مدرن در پالایشگاه احداث و واحدهای قدیمی برچیده و به عنوان میراث تحویل موزه ها می شود. ارتقای سطح کیفی محصولات به یورو ۴ و ۵، ارتقای سطح زیست محیطی منطقه و به تبع آن کشور، نوسازی و در پی آن سوددهی پالایشگاه از دستاوردهای این پروژه عظیم به شمار می رود.

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،پالایشگاه،پالایشگاه آبادان،فاز 2،پروژه فاز 2،پروژه فاز 2 پالایشگاه آبادان،رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی،رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی آبادان،یعقوب خان تنبی،بومی،بومی آبادان،اشتغال

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: