کد خبر: ٦٧٥٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/08/01-٠٨:٥٠

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بر حق مسلم جوانان آبادانی به اشتغال در فرصت های شغلی موجود در این شهرستان تاکید کرد.

 

 

 

 

 

 

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بر حق مسلم جوانان آبادانی به اشتغال در فرصت های شغلی موجود در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش آبادان نیوز،عامر کعبی گفت: از وزیر اقتصاد می خواهیم تا در زمینه ساماندهی فرصت های شغلی موجود در این شهرستان به منظور به کارگیری جوانان تحصیل کرده و جویای آبادانی در پروژه های مختلف، تذکرات و دستورات لازم را به سازمانهای تحت نظارت این وزارتخانه ارائه کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: استخدام نیروهای بومی در دروازه های ورودی و خروجی منطقه آزاد اروند که زیر نظر ناظر گمرکات استان خوزستان است به جوانان متخصص و بومی آبادان و خرمشهر تعلق دارد. 

کعبی همچنین با اشاره به پروژه فاز دوم پالایشگاه آبادان اظهار کرد: شورای اشتغال شهرستان مسئولیت نظارت بر جذب نیروی بومی برای این پروژه عظیم را بر عهده دارد و تاکید ما بر استفاده از نیروهای بومی است. 

وی از فرمانداری آبادان خواست تا نظارتهای خود را در زمینه نحوه جذب و به کارگیری نیرو در این پروژه را بیشتر کرده و گزارشی از روند به کارگیری نیروهای کار در این پروژه را ارائه کند. 

 روز گذشته جمع زیادی از جوانان آبادان در اعتراض به جذب نیروهای غیر بومی در پروژه های مختلف از سوی سازمان منطقه آزاد اروند در مقابل فرمانداری این شهر اجتماع کردند. 

براساس مصوبه شورای اشتغال شهرستان آبادان مقرر شد تا اداره کار و امور اجتماعی نسبت به طراحی سایتی به جهت نام نویسی افراد جویای کار برای اشتغال در فاز ۲ پالایشگاه آبادان (طرح تثبیت تولید) اقدام کند که متاسفانه تاکنون این کار انجام نشده است. همچنین طبق مصوبه این شورا قرار بود تا موضوع جذب نیرو پس از نامنویسی افراد در سامانه مذکور و به فراخور تخصص های مورد نیاز از سوی شرکت ملی ساختمان به انجام برسد که این اقدام در پیوست سایت طراحی نشده اداره کار و امور اجتماعی آبادان در نطفه خفه شد و چیزی جز ابراز گلایه و ناخرسندی شهروندان آبادانی از عملکرد نادرست مسئولان را در بر نداشته است.

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،عضو کمیسیون اقتصادی،مجلس شورای اسلامی،عامر کعبی،وزیر اقتصاد،استخدام،اشتغال،شورای اشتغال،شورای اشتغال آبادان،اداره کار و امور اجتماعی،اداره کار و امور اجتماعی آبادان،پالایشگاه،پالایشگاه آبادان،منطقه آزاد اروند،فرمانداری،بومی،غیر بومی

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: