کد خبر: ٦٧٣٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/07/27-٠٩:٥٩

هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور امروز با انجام چهار دیدار پیگیری می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز،رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور امروز با برگزاری 4 دیدار پیگیری می شود و تیم های مختلف به مصاف یکدیگر می روند. برنامه بازی های امروز به شرح زیر است :
پدافند رعد خوزستان - شهرداری گرگان
نفت آبادان - پتروشیمی بندر امام
مهرام - نیروی زمینی تهران
یس آل گرگان - شهرداری تبریز
پدافند رعد خوزستان در نخستین بازی خانگی خود در این فصل از رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور میزبان شهرداری گرگان است. هر دو تیم در نخستین بازی این فصل خود شکست خورده اند و در این هفته تلاش می کنند تا نخستین برد خود را به دست بیاورد. پدافند رعد خوزستان در نخستین بازی خود با نتیجه 71 - 55 مغلوب دانشگاه آزاد تهران شد و تیم شهرداری گرگان هم در یک بازی خانگی با نتیجه ی 76 - 71 مغلوب نفت آبادان شد.
تیم های نفت آبادان و پتروشیمی بندر امام هم در این هفته دربی جنوبی ها را برگزار می کنند. شاگردان مهران حاتمی در هفته دوم رقابت های لیگ برتر باید در خانه نفت آبادان به میدان بروند. پتروشیمی بندر امام که قهرمان دوره گذشته این رقابت ها است در نخستین بازی این فصل خود به خوبی درخشید و موفق شد یس آل گرگان را در یک بازی خانگی صدتایی کند تا در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد. تیم نفت آبادان هم مانند میهمان خود در هفته نخست موفق شد به پیروزی برسد و نخستین برد خود را کسب کند آن ها در این هفته بازی سخت و سنگینی را پیش رو خواهند داشت.
تیم های مهرام و نیروی زمینی هم در این هفته یک دربی دیگر اما این بار در تهران برگزار می کنند. شاگردان هاشمی موفق شدند در نخستین بازی خود در رقابت های لیگ برتر تیم شهرداری تبریز را در یک بازی خارج از خانه شکست دهند. مهرام که پر افتخارترین تیم لیگ است مدتی در این مسابقات حضور نداشت و امسال دوباره به این رقابت ها بازگشته است.
تیم بسکتبال نیروی زمینی اما در این هفته نخستین بازی خود را در رقابت های لیگ برگزار می کند آن ها در هفته نخست رقابت های لیگ برتر با قرعه استراحت رو به رو بودند و در این هفته نخستین بازی خود را در این دوره از مسابقات لیگ را انجام می دهند.
تیم یس آل گرگان هم در این هفته میزبان تیم شهرداری تبریز است. نماینده گرگان در نخستین بازی خود در رقابت های لیگ برتر بسکتبال نتوانست نتیجه خوبی کسب کند و با نتیجه 108 - 58 مغلوب تیم قدرتمند پتروشیمی بندر امام شد. شهرداری تبریز هم در حالی به میدان می رود که مانند میزبان خود در هفته نخست رقابت های لیگ برتر بسکتبال متحمل شکست شده است. آن ها در نخستین بازی خود میزبان مهرام بودند و نتوانستند به برتری برسند.
بدین ترتیب رقابت های هفته چهارم رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور امروز با برگزاری 4 دیدار پیگیری می شود. در این هفته تیم دانشگاه آزاد که در نخستین بازی خود در هفته اول موفق به شکست پدافند رعد خوزستان شده بود با قرعه استراحت رو به رو است و دوباره از هفته سوم رقابت های خود را از سر می گیرد.
هفته سوم رقابت های لیگ برتر بسکتبال کشور هم روز دوشنبه اول آبان پیگیری می شود.

 

 

 

 

 


آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،بسکتبال،لیگ برتر،لیگ برتر بسکتبال،لیگ برتر بسکتبال کشور،تیم نفت آبادان،تیم بسکتبال نفت آبادان،تیم پتروشیمی بندر امام،تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: