دور نخست اردوی تیم ملی کشتی فرنگی امید با حضور کشتی‌گیر ایذه‌ای در تهران به پایان رسید.

 

دور نخست اردوی تیم ملی کشتی فرنگی امید با حضور کشتی‌گیر ایذه‌ای در تهران به پایان رسید.

به گزارش آبادان نیوز،دور نخست اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان که به منظور آماده‌سازی تیم برای شرکت در مسابقات جهانی برگزار شده است با حضور یکی از کشتی‌گیران جوان و نام‌دار ایذه‌ای به پایان رسید.

در این اردوی 11 روزه که در خانه کشتی تهران به پایان رسید، پیام بویری قهرمان نام‌دار و جوان ایذه‌ای تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان و باشگاه سینا صنعت ایذه در لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور که شرایط سنی حضور در مسابقات امیدها را نیز دارد در این اردو حضور دارد.

علاوه بر بویری، فرشاد بلفکه دیگر کشتی‌گیر تیم سینا صنعت ایذه از نفرات حاضر در اردو است که در مدت 11 روز زیر نظر حمید باوفا سرمربی تیم امید به انجام تمرینات خود پرداختند.

با توجه به اینکه مسابقات جهانی امیدهای کشتی فرنگی روز 30 آبان و یکم آذر در شهر بیدگوشچ کشور لهستان برگزار خواهد شد، دور دوم اردوی آماده‌سازی تیم ملی به منظور شرکت در این مسابقات از روز 30 مهر در تهران برگزار می‌شود و دو کشتی‌گیر یاد شده باید در این‌دوره از اردو نیز حضور داشته باشند.

پیام بویری دارنده مقام سوم مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی و چندین مدال بین‌المللی، در این دوره از رقابت‌ها از شانس‌های نخست کسب مدال طلا برای تیم ملی کشورمان به حساب می‌آید.

 

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،ایذه،خبر ایذه،کشتی،کشتی فرنگی،تیم ملی،تیم ملی کشتی،تیم ملی کشتی فرنگی،پیام بویری

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: