کد خبر: ٦٧١٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/07/22-١١:٠٩

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خوزستان گفت: خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرزهای کشور کاملا مردمی است و دولت نقش مکمل دارد.

 

 

 

 

 

 

 

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خوزستان گفت: خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در مرزهای کشور کاملا مردمی است و دولت نقش مکمل دارد.

به گزارش آبادان نیوز، مسعود صدری صبح امروز شنبه در همایش مسئولان مواکب اربعین حسینی استان خوزستان با موضوع ابلاغ شناسنامه مواکب اظهار کرد: امروز میزبان ستاد عتبات عالیات و مهمان نیز خادمان اهل بیت (ع) و امام حسین (ع) هستند. نقش دولت ساماندهی، سازماندهی و تأمین زیرساخت ها برای حضور باشکوه مردم است و اعتقاد داریم نقش دولت ساماندهی و سازماندهی مواکب برای خدمت رسانی در این ایام هست.

وی با اشاره به مردمی بودن کارهای خدمات رسانی به زائران حسینی افزود: به عنوان اداره کل اقتصاد دارایی خوزستان حرکتی را از دو سال قبل شروع و در طرحی مشارکتی نقش مکمل برای تأمین حمایت مالی مسجد محله به منظور راه اندازی موکب در مرز چذابه را ایفا کردیم.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی خوزستان تصریح کرد: موقع شروع خدمات رسانی اعتبار ما شاید ۱۰ میلیون تومان بود ولی از سال قبل پیشنهاد این همکاری ها را به وزارتخانه اعلام و به تبع از همان سال در هر سه مرز حضور پیدا کردیم؛ اقتصاد و دارایی بیشتر نقش مشارکت و حمایت مالی را دارد ولی شکل مردمی بودن آن را حفظ می کنیم.

صدری با تاکید بر وجهه مردمی بودن خدمت رسانی مواکب داران به زائران حسینی ادامه داد: سال گذشته در مرز شلمچه، مهران و چذابه مشارکت بسیار فعالی داشت و یکی از وزارتخانه هایی است که با وجود گستره فعالیت های خود ابروزارتخانه محسوب می شود، حضور بسیار خوب و پررنگی در خدمت رسانی به زائران حسینی داشت.

وی در پایان گفت: امروز افتخار می کنیم که در خدمت خادمان حسینی باشیم و با جدیت هرچه تمامتر خدمت رسانی به زائران حسینی را در دستور کار خود قرار می دهیم.

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،مدیرکل امور دارایی،مدیرکل امور دارایی خوزستان،مسعود صدری،ستاد عتبات عالیات،اربعین حسینی،اربعین حسینی در خوزستان

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: