کد خبر: ٦٦٩٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/07/19-١١:٤٨

لیگ برتر فوتبال بعد از دو هفته تعطیلی از فردا (پنج‌شنبه) با برگزاری دو بازی از سر گرفته خواهد شد.

 

لیگ برتر فوتبال بعد از دو هفته تعطیلی از فردا (پنج‌شنبه) با برگزاری دو بازی از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش آبادان نیوز، هفته نهم لیگ برتر فوتبال فردا (پنج‌شنبه) با برگزاری دو دیدار در اهواز و تهران آغاز خواهد شد. پیش از این، مسابقات به دلیل اردوی تیم ملی و برگزاری بازی‌های تدارکاتی به مدت دو هفته تعطیل بود.

استقلال خوزستان - پرسپولیس تهران

تیم برانکو بعد از شکست مقابل الهلال در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا،‌ دو هفته بدون این که بازی داشته باشد، تمرین کرده و هرچند با حواشی زیادی در این مدت دست به گریبان بود اما با ترمیم نقاط ضعف و بازگشت محروم و مصدوم‌ها به دنبال پیروزی مقابل استقلال خوزستان است تا برای بازی برگشت با الهلال روحیه بگیرد. آخرین بازی سرخ‌پوشان در لیگ، سه هفته پیش مقابل سپاهان اصفهان بود که با تساوی توأم شد. پرسپولیسی‌ها اما در هفته هشتم به دلیل همزمانی با بازی الهلال، به میدان نرفتند.

همچنین سیدجلال حسینی که مدتی به دلیل مصدومیت از ترکیب پرسپولیس دور بود بعد از بازگشت از اردوی تیم ملی می‌تواند در ترکیب پرسپولیس قرار گیرد اما بر اساس اعلام برانکو احتمال دارد برخی از ملی‌پوشان مقابل استقلال خوزستان به میدان نروند چرا که تنها ۲۴ ساعت قبل از بازی به ایران باز می‌گردند. سرمربی پرسپولیس حتی از احتمال نیمکت‌نشینی علیرضا بیرانوند هم خبر داده است اما شجاع خلیل‌زاده بعد از پا به توپ شدن در تمرین دوشنبه تیم شاید در ترکیب سرخ‌پوشان قرار گیرد. فرشاد احمدزاده نیز بعد از مصدومیتی که داشت زیر نظر پزشک به فیزیوتراپی پرداخت و از روز دوشنبه دویدن را آغاز کرده است؛ بنابراین احتمال حضور او در مقابل استقلال خوزستان کم خواهد بود.

اما در سوی دیگر، استقلال خوزستان آمار عجیبی را به خود اختصاص داده است. شاگردان عبدالله ویسی بعد از پیروزی مقابل تراکتورسازی در هفته نخست لیگ، دیگر رنگ برد را ندیده‌اند و با هفت امتیاز نیز در رده پانزدهم جدول جای گرفته‌اند. با توجه به شرایط اهوازی‌ها و امیدشان به پیروزی برای جدا شدن از پایین جدول، بازی فردای دو این می‌تواند جذاب و دیدنی از آب درآید.

پیکان تهران - گسترش فولاد تبریز

پیکان که این‌روزها با مجید جلالی روی نوار برد قرار گرفته، با ۱۴ امتیاز پایین‌تر از پارس‌جنوبی‌جم، پدیده مشهد و پرسپولیس رده چهارم را به خود اختصاص داده است. پیکان بعد از پیروزی مقابل فولاد خوزستان، پرسپولیس تهران، نفت تهران و سیاه‌جامگان مشهد اکنون در اندیشه پنجمین پیروزی متوالی خود است تا بتواند همچنان خود را در بین مدعیان حفظ کند. این تیم در هفته هشتم مرتضی آقاخان بازیکن تاثیرگذار خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت ولی او می‌تواند در بازی فردا به میدان برود.

در سوی دیگر،‌ گسترش فولاد بعد از قطع همکاری با لوکا بوناچیچ، فیروز کریمی را به عنوان سرمربی جدیدش انتخاب کرده و این مربی برای اولین بار در بازی رسمی روی نیمکت گسترش خواهد نشست. کریمی در دیدار تدارکاتی تیمش با تیم دسته یکی نفت مسجد سلیمان به نخستین پیروزی‌اش دست یافت اما برای جدا شدن از قعر جدول،‌ نیاز مبرمی به برد مقابل پیکان دارد. تبریزی‌ها با وجود قعرنشینی با هفت امتیاز،‌ این فرصت را دارند که با کسب سه امتیاز بازی، تا میانه‌های جدول بالا بیایند چرا که با تیم هشتم جدول تنها سه امتیاز اختلاف دارند.

به گزارش ایسنا،‌ شش بازی باقیمانده هفته نهم،‌ جمعه پیگیری خواهد شد.

برنامه کامل و اسامی داوران دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال

پنج‌شنبه ۲۰ مهر

استقلال خوزستان-پرسپولیس تهران/ ورزشگاه غدیر اهواز - ساعت ۱۷:۰۰

محمدحسین زاهدی‌فرد – آرمان اسعدی – محمد عطایی – کوپال ناظمی – ناظر: محمدعلی فروغی

پیکان تهران-گسترش فولاد تبریز/  ورزشگاه شهدای شهر قدس- ساعت ۱۶:۰۰   

علی صفایی – رضا سخندان – رضا قیم – علی اصغر مومنی – ناظر: ایرج نظری

جمعه ۲۱ مهر

سپاهان اصفهان-سیاه جامگان /  ورزشگاه نقش جهان اصفهان- ساعت ۱۷:۰۰ 

وحید کاظمی – سعید علی نژادیان – ایوب غلامزاده – ابوالفضل گرجی – ناظر: حسین عسگری

پدیده خراسان-ذوب آهن اصفهان / محل برگزاری بعدا اعلام می شود-ساعت ۱۶:۳۰                    

اشکان خورشیدی – علی میرزابیگی – رسول فروغی – کیوان علی محمدی – ناظر: علی خسروی

صنعت نفت آبادان-نفت تهران / ورزشگاه تختی آبادان- ساعت ۱۷:۱۵ 

حمید حاج ملک – حمید سبحانی – براتعلی مولوی – کمیل غلامی – ناظر: علیرضا یزدانی

سایپـا تهران-سپیدرود رشت /  ورزشگاه  پاس قوامین تهران - ساعت ۱۶:۰۰    

علیرضا فغانی – رحیم شاهین – اسد حاج محمدی – محمدملکی – ناظر: اسماعیل صفیری

تراکتورسازی تبریز-پارس جنوبی جم /  ورزشگاه یادگار امام تبریز-ساعت ۱۶:۰۰

موعود بنیادی‌فر – محمدرضا منصوری – بابک عباسقلی زاده – حسین زیاری – ناظر: محمدجواد تقی پور

استقلال تهران-فولاد خوزستان / ورزشگاه آزادی تهران- ساعت ۱۷:۰۰ 

حسین زرگر – محمدرضا ابوالفضلی – سعید قاسمی – سعید رحیمی مقدم – ناظر: مسعود مرادی

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،ورزشی،خبر ورزشی،اخبار ورزشی،لیگ برتر فوتبال،تیم فوتبال،تیم استقلال خوزستان،لیگ قهرمانان آسیا

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: