شهردار اهواز گفت:اجرایی شدن تفاهم نامه شهر هوشمند در این کلانشهر باید در راستای انتفاع شهروندان و نیز ایجاد بسترهای درآمدی برای شهرداری باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 شهردار اهواز گفت: اجرایی شدن تفاهم نامه شهر هوشمند در این کلانشهر باید در راستای انتفاع شهروندان و نیز ایجاد بسترهای درآمدی برای شهرداری باشد.

 

به گزارش آبادان نیوز، منصور کتانباف شامگاه گذشته (سه شنبه)در جلسه شهر هوشمند،حوزه الکترونیک را با اهمیت خواند و اظهارکرد: تقویت و بهبود زیرساخت های الکترونیک در شهرداری اهواز در ارائه خدمات رسانی به مردم مهم است.

وی تصریح کرد: در روزهای گذشته پیگیری های ویژه ای برای ارتقا و بهبود شرایط نرم افزاری و الکترونیکی در شهرداری انجام شد و بر همین اساس می توان امیدوار بود تا به صورت موازی، نیازهای شهروندان و شهرداری الکترونیک رفع شود.

شهردار اهواز با تاکید بر اینکه کار در بخش شهر هوشمند متفاوت است، بیان کرد: برای اجرایی کردن این تفاهم باید بر اساس سواد عمومی شهروندان و نیازهای موجود شهری اقدام به برنامه ریزی در بخش های مختلف کنیم.

کتانباف افزود: اجرایی شدن این طرح نیاز به بررسی های دقیق و کارشناسی شده دارد و در همین راستا تفاهم نامه همکاری شهرداری اهواز و یکی از اپراتورهای تلفن همراه در کشور به مخابرات ارسال و مقرر شد این تفاهمنامه در راستای انتفاع شهروندان و نیز ایجاد بسترهای درآمدی برای شهرداری اهواز باشد.

وی بیان کرد: این تفاهمنامه نیاز به توافقات دیگری دارد که انتظار می رود در آینده ای نزدیک و ظرف مدت کمتر از یک ماه جلسات و نشست های تخصصی بین اپراتور تلفن همراه، شهرداری اهواز و دانشگاه چمران اهواز برای رسیدن به توافقات مشترک آغاز شود.

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،اهواز،خبر اهواز،اخبار اهواز،شهرداری،شهرداری اهواز،شهردار اهواز،منصور کتانباف،شهر هوشمند

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: