کد خبر: ٦٦٨٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/07/19-٠٨:٤٧

مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان گفت: فرسوده بودن شبکه آبرسانی خوزستان یکی از مشکلات حوزه آب استان به شمار می رود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان گفت: فرسوده بودن شبکه آبرسانی خوزستان یکی از مشکلات حوزه آب استان به شمار می رود.

به گزارش آبادان نیوز، صادق حقیقی پور ظهر امروز(سه شنبه) در نشست با خبرنگاران استان با موضوع «هم‌اندیشی در مسیر توسعه خوزستان» اظهار کرد: رسانه زبان گویای مردم است و مشکلات مطرح شده در این جلسه قطعا دغدغه مردم هست و پیگیر آنها خواهیم بود.

وی افزود: فقط بودجه تأثیرگذار نیست و اعتقاد دارم که مشکل بزرگ خوزستان فرهنگی است؛ هم فرهنگ سازمانی در شرکت آبفا و هم فرهنگ مردم ولی ما امیدوار به حل فرهنگ سازمانی خود هستیم و از اصحاب رسانه نیز انتظار همکاری داریم.

مدیرعامل آبفای خوزستان با اشاره به اینکه همیشه فکر می کنیم باید کسی از بیرون برای حل مشکلات استان بیاید ولی اینطور نیست، تصریح کرد: هم اکنون در آبفای خوزستان سه هزار نفر پرسنل داریم که اکثر آنها بسیار متخصص، حرفه ای و باتجربه هستند.

حقیقی پور بیان کرد: چندی قبل در دزفول سیلندر گاز کلر نشتی داشت که اگر پرسنل دوره دیده و تجهیزات آبفا نبود امکان رخداد یک فاجعه انسانی در شهر دزفول وجود داشت.

وی عنوان کرد: تدوین و پیاده سازی طرح جامع در حوزه آب و فاضلاب برای تأمین آب، ذخیره آب، جمع آوری فاضلاب و دفع بهداشتی آن برای خوزستان ضروری بود که به مصوبه هیئت دولت منتج شد.

مدیرعامل آبفای خوزستان با تقدیر از استاندار خوزستان به منظور پیگیری های شبانه روزی در حوزه آبفا یادآور شد: آبفا خوزستان آبرسانی به شرق اهواز را با حضور رئیس جمهور انجام داد که وی اسفند همان سال رفع مشکلات آبفای استان خوزستان را نوید داد.

حقیقی پور با اشاره به اینکه دانشگاه شهید چمران قطب علمی آب کشور است، ادامه داد: مسئولان ملی و استانی پیگیر حل مشکلات آبفای خوزستان هستند؛ هر ماه نیز جلسه ای برای پیگیری مصوبه هیئت دولت را برگزار می کنیم. مردم، مرکز و مسئولان استانی سه ضلع مثلث خدمات رسانی آبفا هستند که همه باید در کنار یکدیگر به ایفای نقش خود بپردازند.

وی اظهار کرد: هنگام مقایسه استان ها با یکدیگر باید مؤلفه جمعیتی، مطالبه گری و همچنین وضعیت تخصیص بودجه را نیز درنظر بگیریم؛ طرح های یونیک و بزرگی در زمینه تأمین آب در استان خوزستان انجام می شود.

مدیرعامل آبفای خوزستان با بیان اینکه فرسودگی شبکه توزیع از جمله مشکلات این شرکت است، گفت: به علت اینکه اصلاح فرسودگی شبکه آب استان بسیار هزینه بر است باید این کار را به مرور زمان و با برنامه ریزی مناسب، اصلاح کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،مدیرعامل آب و فاضلاب،مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان،صادق حقیقی پور،هیئت دولت،استاندار خوزستان،رئیس جمهور

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: