کد خبر: ٦٦٧٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/07/18-١٢:١٠

استاندار خوزستان از توقیف اخیر محموله 720 کیلوگرمی مواد مخدر در یکی از مرزهای آبی این استان خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

استاندار خوزستان از توقیف اخیر محموله 720 کیلوگرمی مواد مخدر در یکی از مرزهای آبی این استان خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز،غلامرضا شریعتی یکشنبه شب در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان  در سالن جلسات استانداری در اهواز بدون اشاره به جزییات این کشف، افزود: با انسداد مرزهای شرقی کشور، قاچاقچیان مسیر دریایی را برای ترانزیت مواد مخدر انتخاب کردند که باید در این ارتباط تمهیدات لازم از سوی مرزبانی استان صورت گیرد.

وی همچنین بر حضور تعدادی از جامعه شناسان و آسیب شناسان آسیب های اجتماعی در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با هدف عملیاتی کردن راهکارهای علمی در بحث کنترل و کاهش معضل اعتیاد در خوزستان تاکید کرد.
شریعتی با تاکید بر جزیره ای عمل نکردن موضوع مبارزه با مواد مخدر ، برخورد با معتادان متجاهر معتاد متجاهر ( معتادی که رفتار، گفتار و اعمال وی در عرف دلالت بر اعتیادش داشته باشد) و هدایت معتادان به کمپ های ترک اعتیاد را ضروری دانست.
وی گفت: دستگاه های عضو ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر باید در موضوع کنترل و مبارزه با مواد مخدر نقشه راه بدهند و برنامه های خود را طبق آن پیش ببرند و ضریب موفقیت خود را نیز بیان کنند.
استاندار خوزستان خواستار تدوین نقشه راه برای پنج ساله آینده برای مبارزه با مواد مخدر و کنترل اعتیاد در خوزستان توسط دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان شد.
وی با ابراز نگرانی از آسیب های اجتماعی مواد مخدر و خانواده هایی که ناخواسته درگیر آن می شوند بر تداوم کار فرهنگی و ایجاد اشتغال برای معتادان بهبود یافته تاکید کرد. 

** افزایش 15 درصدی کشف مواد مخدر در خوزستان
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان نیز گفت: در نیمه نخست امسال 2 هزار و 719کیلوگرم انواع مواد مخدر و افیونی در خوزستان کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال 15درصد افزایش نشان می دهد.
سرهنگ یداله امیری افزود: در این ارتباط چهار هزار و 538 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی خوزستان شدند.
وی گفت: کشف این میزان مواد مخدر در جریان اجرای چهار هزار و 912عملیات ماموران مبارزه با مواد مخدر خوزستان صورت گرفت.
امیری افزود: 64دستگاه خودرو ، 58 دستگاه موتورسیکلت ، 21 قبضه سلاح از این قاچاقچیان مواد مخدر در این مدت توقیف و 30 باب خانه که محل توزیع مواد مخدر بود نیز پلمپ شد.
به گفته رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان ، بیشتر مواد مخدر در مناطق حاشیه ای شهرها و محورهای ورودی به خوزستان کشف شده است.

 

 

 

 

 

 

 


خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،استاندار خوزستان،غلامرضا شریعتی،شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر،شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان،رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر،رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان،سرهنگ یداله امیری

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: