کد خبر: ٦٥١٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/06/27-١٢:١٢

مدیرکل هواشناسی خوزستان با بیان اینکه پدیده شرجی و رطوبت هوا در این استان تا پایان هفته ادامه دارد گفت: رطوبت نسبی در سه نقطه خوزستان در صبح دوشنبه بالای 80 درصد گزارش شد.

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز،کوروش بهادرافزود: در این مدت آبادان 90 درصد، هندیجان 83 درصد، ماهشهر 80 درصد، شادگان 71 درصد، امیدیه و آغاجاری 66 درصد و اهواز رطوبت نسبی 55 درصد را داشتند.
وی با اشاره به وضعیت هوا در 24 ساعت گذشته اظهار کرد: رطوبت با شدت و ضعف تا پایان هفته در استان خوزستان باقی است.
مدیر کل هواشناسی خوزستان بیان کرد: گرمترین نقطه خوزستان در 24 ساعت گذشته آبادان با دمای 46 درجه سانتیگراد و خنکترین نقطه خوزستان دهدز و تاراز با دمای 21 درجه سانتیگراد بود؛ همچنین بیشینه و کمینه دمای اهواز بین 43 و 26 درجه سانتیگراد در نوسان است.
وی با اشاره به ناپایداری هوا در ارتفاعات شمال و شرق خوزستان اظهار کرد: شب گذشته بارش یک میلیمتری باران را در دهدز شاهد بودیم و در ایذه وزش باد به همراه باران های رگباری به وقوع پیوست. 
وی ادامه داد: پیش بینی می شود فردا نیز در ارتفاعات خوزستان ناپایداری مانند وزش باد، رعد و برق، بارش رگباری و پراکنده ادامه داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان نیوز،هوا،هواشناسی،اخبار هواشناسی،مدیر کل هواشناسی،مدیرکل هواشناسی استان،کوروش بهادر

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: