امام جمعه خرمشهر:اگر در منطقه آزاد اروند مدیریت جهادی بود، اکنون باید تحول اساسی در منطقه به وجود می‌آمد.

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز،حجت الاسلام سید نبی موسوی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان با اشاره به اهمیت روز غدیر، اظهار کرد: عید سعید غدیر در میان تمام حماسه‌های عالم نورافشانی می‌کند. 

 
وی افزود: غدیر به قدری اهمیت دارد که محصول و پیام زحمت‌های همه انبیاء الهی است، با غدیر دولت مهدوی که همه انبیاء ماموریت آن را داشتند، محقق خواهد شد و نیازهای مادی و معنوی رفع خواهد شد. 
 
امام جمعه خرمشهر تصریح کرد: از اعضای شورای شهر به دلیل انتخاب شهردار و رفع سرگردانی از مردم خرمشهر تشکر می‌کنیم، شهردار جدید از سابقه خوبی برخوردار است، من اکنون از وی دفاع می‌کنم. 
 
موسوی عنوان کرد: وزارت نفت قول داده است که باند دوم جاده خرمشهر- اهواز را کامل کند. 
 
امام جمعه خرمشهر بیان کرد: انقلاب ما اسلامی است، اما دولت ما اسلامی نیست، دولتمردان باید به دنبال رفع این ضعف باشند و باید مدیران خوب و براساس توانمندی در راس کارها قرار گیرند. 
 
وی افزود: منطقه آزاد اروند خدماتی داشته است، اما اگر واقعا در این سازمان مدیریت جهادی بود، اکنون باید شاهد تحول اساسی در منطقه بودیم.

وی در ادامه با اشاره به انعکاس گسترده شایعات و اخباری از منطقه آزاد اروند گفت: دو هفته به مسؤولان این سازمان فرصت می‌دهیم که نسبت به شایعات پاسخ و گزارش دهند در غیر اینصورت ائمه جمعه مردم را در جریان امور قرار خواهند گذاشت. 
 
موسوی عنوان کرد: معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند باید جابجا شود، البته در ارشاد منطقه آزاد اروند هم مشکل داریم. 
 
امام جمعه خرمشهر در پایان با اشاره به حاشیه سازی‌های رسانه‌های ضدانقلاب در خصوص عدم حضور دختران در ورزشگاه‌ها گفت: گیر جامعه ما حضور دختران و پسران در ورزشگاه‌ها نیست، بلکه مشکل اصلی جوانان ما اشتغال است. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،حجت الاسلام سید نبی موسوی،امام جمعه خرمشهر

 

منبع:فارس

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: