کد خبر: ٦٤٦٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/06/15-١٢:٤٩

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با پیروزی برابر سپاهان اصفهان به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور صعود کرد.

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز،پنجشنبه شب و از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی باشگاه های ایران، سپاهان اصفهان در حضور هواداران مشتاق خود در ورزشگاه نقش جهان میزبان صنعت نفت آبادان بود که این دیدار با برتری یک بر صفر میهمان به اتمام رسید.
«مگنو باتیستا» هافبک برزیلی تنها گل این دیدار را در دقیقه نهم برای نفت آبادان به ثمر رساند.
این دیدار به دلیل از کار انداختن نورافکن های ورزشگاه، دو بار با توقف های طولانی همراه شد.
صنعت نفت در حالی این دیدار را با پیروزی پشت سرگذاشت که قصد حضور در جام حذفی را نداشت، اما بنابر اعلام «فراز کمالوند» سرمربی این تیم، به احترام هوادارنش در مسابقات شرکت کرد.
سپاهان اصفهان در این دیدار با ترکیب لی اولیویرا، حسن جعفری، عزت الله پورقاز، ژایرو رودریگوئز، سعید آقایی، شاهین ثاقبی، میلاد سرلک، مهرداد محمدی(72- حسین پاپی)، ساسان انصاری،جلال علی محمدی و مروان حسین به میدان رفت.
صنعت نفت آبادان نیز با ترکیب داود نوشی صوفیانی، مسعود ابراهیم زاده، مرتضی اسدی، علی عبداله زاده، محسن حمیدی، مگنو باتیستا، زبیر نیک نفس، کرار جاسم(85- مسلم مجدمی)، محمد شادکام، رضا جبیره(62- حسین ساکی) و محمدامین درویشی(57- آگوستو سزار)
محمدزیبر نیک نفس(64) از نفت آبادان و رودریگوئز بازیکن سپاهان در دقیقه 79 با دریافت اخطار دوم از زمین بازی اخراج شدند.

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان نیوز،ورزشی،خبرورزشی،اخبارورزشی،صنعت نفت آبادان،تیم فوتبال صنعت نفت آبادان،سپاهان،تیم فوتبال سپاهان،تیم فوتبال سپاهان اصفهان

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: