کد خبر: ٦٤٤٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/06/13-١٢:٣٥

مدیرکل هواشناسی خوزستان:دمای هوای خوزستان تا پایان هفته جاری بیشتر از این افزایش نخواهد یافت.

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز،کوروش بهادری،اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی به علت حضور جریانات جنوبی، انتظار داریم پدیده شرجی (رطوبت نسبی) تا پایان هفته جاری در برخی شهرهای خوزستان همچنان ادامه داشته باشد و به همین دلیل نیز و به همین دلیل انتظار نمی‌رود که دمای هوای استان تا پایان هفته افزایشی داشته باشد. 
  
وی تصریح کرد: همچنین به دلیل ناپایداری‌های بالای جوی احتمال می‌رود که در برخی نقاط استان به ویژه در مناطق شرقی، مناطق شمالی و ارتفاعات گاه با افزایش ابر و ناپایداری‌های جوی نظیر وزش باد یا بارندگی بخصوص در بعدازظهرها مواجه شویم. 
  
مدیرکل هواشناسی خوزستان افزود: صبح امروز رطوبت نسبی در اهواز 93 درصد، در شادگان 83 درصد، در بستان 70 درصد، در بندر ماهشهر 93 درصد، در آبادان 60 درصد، امیدیه 78 درصد، و آغاجاری 75 درصد گزارش شد. 
  
وی ادامه داد: در شبانه‌روز گذشته آبادان با 49 درجه سانتی‌گراد و ایذه با 24 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خوزستان بودند. تغییرات دمای هوای امروز اهواز نیز بین 30 تا 47 درجه سانتی‌گراد در نوسان است. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،هوا،آب و هوا،هوای خوزستان،آب و هوای خوزستان،مدیرکل هواشناسی خوزستان،کوروش بهادری

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: