شهردار سابق خرمشهر:بدترین خاطره نیز مربوط به تعامل منطقه آزاد اروند با شهرداری خرمشهر است،متأسفانه در این 11ماه نتوانستیم هیچ اعتباری از سازمان منطقه آزاد اروند برای پروژه‌های مهم شهرداری خرمشهر دریافت کنیم.

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز،عزیز ساعدی  اظهارکرد:در 11ماه تصدی بنده در شهرداری خرمشهر بهترین خاطره مربوط به پرداخت حقوق بروز به کارکنان بود که موجب رضایتمندی و تقویت روحیه آنان می‌شد.

وی افزود: بدترین خاطره نیز مربوط به تعامل منطقه آزاد اروند با شهرداری خرمشهر است، متأسفانه در این 11ماه نتوانستیم هیچ اعتباری از سازمان منطقه آزاد اروند برای پروژه های مهم شهرداری خرمشهر دریافت کنیم.

شهردار خرمشهر گفت: تعریض پل قدیم یا احداث پل سوم از مهم‌ترین طرح‌های شهرداری خرمشهر بود که برای تأمین اعتبار آن از منطقه آزاد اروند تلاش و پیگیری‌های زیادی داشتیم و متأسفانه موفق به اجرای آن پیش از اتمام دوره تصدی بنده نشدیم.

ساعدی همچنین در پاسخ به این پرسش که «چرا داوطلب تصدی شهرداری خرمشهر نشدید؟» گفت: احساس کردم دوستان در سازمان منطقه آزاد اروند همچنین برخی از اعضا شورای شهر خرمشهر علاقمند بودند مدیریت جدیدی را در شهرداری خرمشهر تجربه کنند، بنده نیز به این تصمیم جمع احترام گذاشتم تا فضا برای تجربه جدید در شهرداری خرمشهر باز باشد.

وی در پایان از تعامل مناسب دستگاه‌های اجرایی شهرستان، فرماندار ویژه خرمشهر، نماینده مردم خرمشهر، اصحاب رسانه و مطبوعات، شورای جانشینی همچنین دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی در بهبود هرچه بهتر وضعیت مدیریت شهری خرمشهر قدردانی کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان نیوز،خرمشهر،خبرخرمشهر،اخبارخرمشهر،شهردار سابق خرمشهر،عزیز ساعدی،منطقه آزاد اروند

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: