کد خبر: ٦٤٤٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/06/12-١٣:١٧

مدیرکل راه‌آهن جنوب:شرکت فولاد خوزستان برای صادرات ۲میلیون و ۷۰۰هزار تن برنامه دارد که با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده ۲ میلیون تن آن توسط راه‌آهن جنوب صادر خواهد شد.

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز،عبدالکریم درویش زاده با اشاره به بازدید از خط دوم راه آهن اهواز به سربندر اظهار کرد:با توجه به جابه‌جایی شمش آهن از سربندر به بندر امام و از آنجا به اسکله‌های صادراتی، در صورت احداث خط آهن دوم از سربندر تا پایانه صادراتی این بار (شمش) از طریق خطوط ریلی جابه‌جا و از انجام مأموریت‌های اضافی جلوگیری و در عملیات حمل و نقل تسریع می‌شود. 
  
وی افزود: شرکت فولاد خوزستان صادرات ۲میلیون و ۷۰۰ هزار تن شمش آهن را در طول برنامه یکساله در دست اجرا دارد که طبق برنامه ۲میلیون تن آن از طریق شبکه خطوط ریلی راه‌آهن جنوب جابه‌جا خواهد شد. 
  
مدیرکل راه‌آهن جنوب با اشاره به مزیت جابه‌جایی بار شمش آهن از طریق خطوط ریلی به دلیل ایمنی آن نسبت به حمل بار شمش از طریق تریلی در جاده‌ها گفت: با توجه به حجم بار شمش صادراتی فولاد خوزستان قرار بر این شد تا تمام این بار از طریق شبکه ریلی راه‌آهن جنوب جابه جا شود. 
  
درویش زاده با بیان این‌که جابه‌جایی شمش آهن با توجه به خطرات جانی آن برای افراد و مسافران در جاده‌ها از طریق تریلی با موافقت و مصوبه شورای ترافیک خوزستان ممنوع شد، تصریح کرد: امسال ۶۰۰ هزار تن پودر سنگ که از طریق دریا به بندر عباس و از آنجا به بندر امام منتقل می‌شود، از بندر امام از طریق خطوط ریلی راه‌آهن جنوب به فولاد خوزستان می‌رود. 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،راه‌آهن،مدیرکل راه‌آهن جنوب،عبدالکریم درویش زاده

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: