گیت های ورودی و خروجی منطقه آزاد اروند،میبایست نصب شوند.

 

 

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان گفت:کلیه دستگاه ها با راهبرد خدمت گذاری و خدمت رسانی به مردم شریف آبادان در حال انجام وظیفه هستند و همه دستگاه ها بدون توجه به هرگونه حاشیه با اتحاد و همدلی در حال خدمت گذاری به مردم می باشند.

به گزارش آبادان نیوز،عزیزاله شهبازی در حاشیه آیین نماز وحدت که با حضور امام جمعه و کلیه دستگاه ها در حسینیه ثارالله شهرستان آبادان برگزار شد،با بیان اینکه نماز باعث ایجاد آرامش دل ها می شود، عنوان کرد: اقامه نماز امروز باعث اتحاد و همدلی و وحدت بیشتر برای خدمت گذاری به مردم می شود.

وی با اشاره به اینکه دولت در معنی عام همه قوا را در بر می گیرد،گفت:خدا را شاکرم که در آبادان همه دستگاه ها بدون توجه به هرگونه حاشیه با داشتن اتحاد و همدلی و با راهبرد خدمت گذاری و خدمت رسانی به مردم شریف این منطقه در حال انجام وظیفه می باشند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان بعنوان نماینده عالی دولت با تقدیر از قوه قضائیه ، قوه مجریه ، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و امام جمعه آبادان،اظهار داشت:کلیه دستگاه ها با توان مضاعف و تلاش های شبانه روزی در این نقطه حساس و صفر مرزی همیشه در حال خدمت گذاری، پیگیری و حل مشکلات مردم این منطقه هستند که جا دارد از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود:کلیه دستگاه ها با  راهبرد خدمت گذاری و خدمت رسانی به مردم شریف آبادان در حال انجام وظیفه هستند.

وی آرامش و امنیت منطقه را مدیون نیرو های مسلح دانست و ادامه داد:تلاش های شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی ، دریابانی، مرزبانی ، نیروی دریایی ارتش ، سپاه و نیروهای وزارت اطلاعات باعث آرامش و امنیت در این نقطه حساس و صفر مرزی نظام جمهوری اسلامی شده است.

شهبازی تصریح کرد : همچنین تلاش های نیروهای مسلح باعث رویداد های خوب ، اثر بخش و ماندگاری در این منطقه شده که باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

وی با اشاره به افتتاح فاز 2 پالایشگاه آبادان ، گفت : خوشبختانه کلنگ فاز دوم پالایشگاه آبادان به زمین زده شده است و در طرح ها و پروژه های دیگر رونق در شرکت شهرکهای صنعتی ، رونق کشاورزی ، امنیت و آرامش و توسعه منطقه آزاد اروند در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود : می بایست در توسعه منطقه آزاد اروند به سمتی حرکت کنیم که گیت های ورودی و خروجی در مبادی این منطقه نصب شوند.

فرماندار ویژه آبادان با اشاره به رسالت بسیار سنگین حاکمیت در آبادان ، اظهار داشت : میلی که در آبادان برای ماندگاری ایحاد می شود جای شکر گذاری دارد ، البته رسالت مجموعه حاکمیت در آبادان رسالت بسیار سنگینی است اما آنچه که پیداست و مورد آرامش مردم می شود نقطه نظرات و نقد های مختلف است.

وی با بیان اینکه نقد های شکننده درباره طرح ها و برنامه ها در آبادان وجود ندارد ، گفت : مردم مشاهده می کنند که همه ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارکان تصمیم گیری در این شهرستان پای کار هستند و دوست دارند برای این منطقه مهم ، حساس و راهبری خدمتی انجام شود.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به دوران شهید دکتر محمد علی رجایی ، عنوان کرد : شهید رجایی با وجود جمعیت 35 میلیون نفری همیشه اعلام میکرد کابینه دولتم کابینه 35 میلیون نفری است و از همه نظرات و پیشنهادات استفاده می کرد.

شهبازی در بخش دیگری از سخنان خود ، گفت : همه دستگاه ها از جمله قوه قضائیه ، قوه مجریه ، قوه مقننه ، قوای مسلح و دیگر دستگاه های اجرای در شهرستان آبادان همه و همه در کنار همدیگر هستند و برای خدمت به مردم این منطقه تلاش می کنند.

وی با اشاره به مناسبت های مختلف از جمله دهه مبارک فجر، هفته دفاع مقدس و هفته دولت و دیگر مناسبت ها ، اظهار داشت : همه دستگاه ها درمناسبت های مختلف تلاش های اجرایی خود را که طی سال انجام می شود را در منظر ظهور برای مردم قرار میدهند.

وی با بیان اینکه در هفته دولت 77 پروژه آماده بهره برداری بود ، افزود : در این باره پالایشی صورت گرفت و در این یک هفته 34 پروژه بالغ بر 28 میلیارد و پانصد میلیون تومان که غالبا از اعتبارات استانی و اعتباراتی از محل صرفه جویی دستگاه های اداری و اجرایی بدست آمده بود این پروژه ها به بهره برداری رسیده است.
نماینده عالی دولت در شهرستان آبادان از افتتاح چند پروژه آماده بهره برداری در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت : در حوزه بهداشت و درمان ، حوزه آموزش و پرورش و در بخش های دیگری که با منطقه آزاد اروند مشارکت هایی صورت گرفته بود امیدواریم در هفته دفاع مقدس این پروژه ها به بهره برداری برسند.

وی از مدیران و مسئولان کلیه دستگاه های شهرستان آبادان خواست :کلیه مدیران می بایست در سازمان ها و ادارات خود انگیزه ایی ایجاد کنند تا با اتحاد و همدلی کارهای موثرتری برای مردمی که اسحقاق فراوانی دارند انجام شود .

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان ، گفت : حسینیه ثارالله نامش در آبادان جاودانه است و امیدوارم این نماز سبب آن شود تا برای همدلی و اتحاد بیشتر و از توانایی که داریم برای خدمت و رضایت مندی مردم تلاش کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان نیوز،معاون استاندار خوزستان،فرماندار ویژه شهرستان آبادان،عزیزاله شهبازی

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: