مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان:با توجه به داشتن استعدادهای خوب استان در رشته والیبال به دنبال تیم داری در لیگ برتر والیبال هستیم.

 

مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: با توجه به داشتن استعدادهای خوب استان در رشته والیبال به دنبال تیم داری در لیگ برتر والیبال هستیم.

به گزارش آبادان نیوز،افشین حیدری اظهار کرد:سعید شاهرخی به تازگی سکان هدایت هیات والیبال استان را به دست گرفته که امیدواریم با برنامه‌ ریزی مناسب شاهد پیشرفت روزافزون این رشته در سطح کشور باشیم.
وی گفت:یکی از دردهای هیات والیبال استان عدم تیم داری در لیگ برتر و یا دسته یک است که به دنبال آن هستیم با حمایت یکی از شرکت ها و ارگان های استان تیمی روانه مسابقات والیبال کشور کنیم.

راه اندازی مجموعه کوی طلاب در 22 بهمن امسال 
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در ادامه به ورزش جانبازان و معلولان استان اشاره کرد و گفت:یکی از دغدغه های ورزشکاران جانباز و معلول استان عدم یک مجموعه اختصاصی در استان بود در حالی که از سال ها قبل عملیات اجرائی مجموعه اختصاصی جانبازان و معلولان کوی طلاب اهواز آغاز شد اما با گذشت زمان این مجموعه نیمه کاره رها شد.
وی گفت:به همین دلیل اعتباری بالغ بر 44 میلیارد ریال برای آن در نظر گرفته شده و تا 22 بهمن امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی گفت:از سوی دیگر زمین تمرین جانبازان و معلولان در ورزشگاه تختی اهواز شرایطی نامناسبی داشت که آن را سر و سامان دادیم.
وی در ادامه به عملکرد رشته های ژیمناستیک و شنا استان اشاره کرد و گفت: در رشته ژیمناستیک کارهای خوبی در حال انجام است و آینده این رشته بسیار روشن است. 
حیدری گفت:با توجه به این که ژیمناستیک یک رشته مدال آور بوده بنا داریم یک مربی خارجی برای استعدادیابی و آشنایی با علم روز جهان جذب کنیم تا ورزشکاران ما با انگیزه بیشتری به کار خود ادامه دهند.
وی اضافه کرد:همچنین به زودی استخر بابک معتمد اهواز به هیات شنا واگذار می شود و در آینده نزدیک با انجام برنامه ریزی مناسب، مسابقات شنا استان را برگزار خواهیم کرد. 

پیست زمین شماره یک تختی متعلق به دو و میدانی است
حیدری در خصوص هیات دو و میدانی و مشکلات بوجود آمده آن با هیات فوتبال استان گفت: با توجه به این که دو و میدانی یک رشته مدال آور است، در سال های اخیر توجه کمتری به آن شده است و نبود یک مجموعه اختصاصی دو و میدانی در استان ملموس است.
وی گفت: در روزهای گذشته اتفاقاتی بین دو هیات دو و میدانی و فوتبال استان رخ داد و حرف هایی رد و بدل شد که زیبنده استان نبود و چهره ورزش را به گونه ای بد معرفی کرد.
وی گفت: بر این اساس در روزهای آینده جلسه ای با حضور روسای دو هیات برای رفع این مشکل برگزار خواهد شد و برای هیات دو و میدانی فکری اساسی خواهیم کرد تا مشکل آن ها برای همیشه برطرف شود اما باید گفت که پیست زمین شماره یک تختی متعلق به دو و میدانی است و قهرمانان دو و میدانی باید از پیست استفاده کنند.

تاسیس مرکز پزشکی ورزشی در اهواز 
وی از تاسیس یک مرکز پزشکی ورزشی در اهواز خبر داد و گفت: امیدواریم با کمک دانشگاه علوم پزشکی یک مرکز خوب پزشکی ورزشی در اهواز راه اندازی شود و نیاز ورزشکاران استان در این خصوص مرتفع شود.
وی گفت: در سال های گذشته بسیاری از ورزشکاران ما که با آسیب دیدگی مواجه می شدند مخارج درمان خود را نداشتند لذا امیدواریم هر چه سریعتر این مرکز پزشکی در اهواز راه اندازی شود.

مشکلات مجموعه ورزشی حجاب را برطرف می کنیم 
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به وضعیت ورزش بانوان اشاره کرد و گفت: یکی از دستور کارهای شورای ورزش استان رسیدگی به ورزش بانوان است و تاکید استاندار بر آن است که سهم ورزش بانوان از سرانه فضاهای ورزشی شهرستان ها مشخص شود. 
حیدری گفت: در گذشته کلنگ زنی مجموعه ورزشی حجاب که مختص بانوان است، انجام شد اما متاسفانه پس از گذر زمان بنیاد مستضعفان زمین این مجموعه را متعلق به خود می داند و مانع از راه اندازی آن شده است، امیدواریم با حمایت و پیگیری شخص استاندار این موضوع برطرف شود و بانوان ما صاحب یک مجموعه ورزشی اختصاصی شوند.
مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: وجود پارک های بانوان که در بعضی از شهرستان های استان دایر است در ارتقاء رشد و سلامتی جامعه زنان استان بسیار اهمیت دارد لذا در سال آینده بنا داریم با مشارکت شهرداری ها، فضاهای مناسبی برای ورزش کردن بانوان ایجاد کنیم.
وی از تفکیک معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان به دو بخش آقایان و بانوان خبر داد و گفت: برای رسیدگی هر چه بهتر به ورزش بانوان به زودی معاونت ورزشی اداره کل به دو بخش آقایان و بانوان تقسیم و در چارت سازمانی لحاظ می‌شود و قطعا کارهای محوله بانوان به خود آن ها واگذار می شود و به هیات های استانی و شهرستانی تاکید کردیم که بین آقایان و بانوان عدالت را رعایت کنند و در برنامه های خود سهم ورزش بانوان را لحاظ کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،ورزشی،خبرورزشی،اخبارورزشی،مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان،افشین حیدری 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: