کد خبر: ٦٣٨٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/05/31-١١:٥٢

دبیر اجرایی دومین رویداد استارتاپی بازی‌های موبایل (گیم‌آپ):تاکنون 38 نفر برای شرکت در گیم‌آپ ثبت‌نام کرده‌اند.

 

 

 

دبیر اجرایی دومین رویداد استارتاپی بازی‌های موبایل (گیم‌آپ) با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام در این رویداد استارتاپی تا 15 شهریورماه تعیین شده است گفت: تاکنون 38 نفر برای شرکت در گیم‌آپ ثبت‌نام کرده‌اند. 

به گزارش آبادان نیوز،رضا محمدزاده اظهار کرد: تاکنون 38 نفر برای شرکت در رویداد استارتاپی بازی‌های موبایل (گیم‌آپ) ثبت‌نام کرده‌اند. ثبت‌نام‌ها تا 15 شهریورماه یعنی یک روز پیش از آغاز رقابت‌ها ادامه خواهد داشت. پیش‌بینی می‌کنیم نزدیک به 70 نفر برای شرکت در رویداد اقدام کنند.

وی افزود: با فعالیت‌هایی که انجام شده است، بنیاد ملی بازی‌های موبایل که معتبرترین نهاد بازی‌سازی در کشور است، از این رویداد استارتاپی اعلام حمایت کرده است و این موجب می‌شود تا ایده‌های برگزیدگان این رویداد راحت‌تر حمایت‌های لازم را دریافت کنند.

دبیر اجرایی دومین رویداد استارتاپی بازی‌های موبایل (گیم‌آپ) درخصوص برنامه‌های جانبی در نظر گرفته شده برای این رویداد، گفت: برنامه‌های مختلفی از جمله برگزاری مسابقات مختلف با جوایز نفیس و برگزاری یک تور گردشگری برای بازدید از خوزستان، آبادان و خرمشهر در نظر گرفته شده است.

محمدزاده درباره نحوه برگزاری این رویداد، تصریح کرد: در مرحله اول شرکت‌کنندگان 60 ثانیه فرصت دارند تا ایده‌های خود را ارائه دهند. سپس از ایده‌های ارائه شده هشت تا 10 ایده برای شرکت در مرحله بعد انتخاب می‌شوند. صاحبان ایده، تیم‌هایی تشکیل می‌دهند. براساس این ایده‌ها، بازی‌هایی برنامه‌ریزی می‌شود و در نهایت سه تیم برتر انتخاب می‌شوند.

وی خاطرنشان‌کرد: با پارک علم و فناوری خوزستان و مرکز رشد، هماهنگی‌های لازم انجام شده است تا محلی برای اسکان تیم‌های اول تا سوم این رقابت‌ها در نظر بگیرند. 

 دومین رویداد استارتاپی بازی‌های موبایل کشور از 16 تا 18 شهریورماه در بخش‌های طراح بازی، طراح مرحله، گرافیست بازی و برنامه‌نویس و کار با موتوربازی در هتل کاروانسرای شهرستان آبادان برگزار می‌شود. اطلاعات بیشتر درباره نحوه برگزاری مسابقات در لینک https://evand.com/events/gameup2 موجود است.

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان نیوز،بازی،بازی موبایل،رضا محمدزاده،دبیر اجرایی دومین رویداد استارتاپی بازی‌های موبایل

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: