کد خبر: ٦٣٣٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/05/22-١٥:٤٤

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره):از ابتدای سال جاری تاکنون تسهیلات کارگشایی به 140 خانواده مددجوی خرمشهری پرداخت شد.

 

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خرمشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تسهیلات کارگشایی به 140 خانواده مددجوی خرمشهری پرداخت شد.

به گزارش آبادان نیوز،سیدمشکور موسوی صالحی با بیان اینکه تسهیلات کارگشایی به صورت قرض الحسنه، بدون کارمزد و با اقساط بلند مدت به نیازمندان متقاضی پرداخت می شود، گفت: امسال بیش از 2 میلیارد و 720 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به خانوارهای زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) خرمشهر پرداخت شده است.
موسوی صالحی گفت: وام های قرض الحسنه کارگشایی با هدف رفع مشکلات معیشتی، درمانی، تعمیر مسکن، اشتغال ،تحصیل ، خرید لوازم اساسی منزل، ازدواج و تهیه جهیزیه به مددجویان کمیته امداد پرداخت شده است.
مدیر کمیته امداد شهرستان خرمشهر با بیان اینکه توانمندسازی و رفع مشکلات اقتصادی مددجویان از اصلی ترین برنامه های این نهاد است گفت: تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به منظور خودکفایی خانواده های تحت حمایت و کاهش وابستگی آنان به کمیته امداد پرداخت می شود.
موسوی صالحی با قدردانی از مشارکت مردم و خیرین در تمام برنامه های اجرا شده توسط این نهاد، ابراز امیدواری کرد و گفت: نیکوکاران و خیرین با سرمایه گذاری در صندوق قرض الحسنه کمیته امداد، زمینه را برای افزایش پرداخت تسهیلات و خدمت رسانی هرچه بهتر به محرومان و نیازمندان فراهم کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) خرمشهر،سیدمشکور موسوی صالحی

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: