کد خبر: ٦٣٢٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/05/21-١٣:٥١

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان:شهروندان جنوب خوزستان 90 درصد از بخش های بستری بیمارستان ها رضایت دارند.

 

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: شهروندان جنوب خوزستان 90 درصد از بخش های بستری بیمارستان ها رضایت دارند.

به گزارش آبادان نیوز،علیرضا آموزنده شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه سلامت افزود:در بخش اورژانس درصد رضایت شهروندان شهرستان های خرمشهر، شادگان و آبادان بین 65 تا 70 درصد است.
وی به صدور مجوز جذب دانشجوی رشته پرستاری در آزمون سراسری سالجاری اشاره کرد و بیان داشت: در سال تحصیلی جدید علاوه بر جذب دانشجوی پزشکی تعداد 30 دانشجوی پرستاری بومی منطقه جذب می شود.
آموزنده به تکمیل بیمارستان 32 تختخوابی اروندکنار و بازسازی بال شمالی بیمارستان طالقانی آبادان با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند اشاره کرد و بیان داشت:برای اجرای اصل 44 درصد هستیم بیمارستان اروندکنار را برای ارایه خدمات بهتر به مردم به بخش خصوصی واگذار کنیم.
آموزنده به تکمیل طرح نوسازی و بهسازی اورژانس بیمارستان طالقانی آبادان اشاره کرد و بیان داشت:یکی از مشکلات اصلی برای بهرمندی مردم این بخش اورژانس مسیر دسترسی آن است که شهرداری تاکنون نصب به احداث آن اقدامی نکرده است.
وی جذب توریسم از کشورهای همسایه در بخش درمان را مورد تاکید قرار داد و افزود:برای جذب بیماران خارجی تعرفه های بیمارستانی تعریف شده و اخذ هرگونه وجه اضافی در بیمارستان های شهرستان های تابعه غیرقانونی است و با متخلفان برخورد می شود.
رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در بخش دیگری از سخنان خود از واگذاری 30 هکتار زمین به این دانشکده برای احداث ساختمان اداری خبر داد و اظهار داشت:درصدد هستیم منطقه آزاد اروند به منطقه علمی تبدیل شود.
وی گفت:با توجه به شرایط اقلیمی منطقه نیازمند یک بالگرد برای ارایه خدمات سریع درمانی هستیم و هم اکنون درصدد امضا توافقنامه برای خرید یک بالگرد هستیم.
وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص راکد ماندن طرح احداث بیمارستان شهید موسوی گفت:به یکی از پیمانکاران 20 میلیارد ریال بدهی داریم ضمن اینکه اعتبار ساخت این بیمارستان 120 میلیارد ریال با مشارکت منطقه آزاد اروند است که تاکنون منطقه آزاد اروند برای تامین اعتبار آن اقدامی نکرده است. 
در پایان این جلسه از زحمات خبرنگاران خوزه سلامت آبادان تقدیر شد.
شهرستان های آبادان، شادگان و خرمشهر از خدمات بهداشتی درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان بهره می برند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان نیوز،بیمارستان،رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان،علیرضا آموزنده

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: