کد خبر: ٦٢٢٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/04/29-١٢:٠٣

پیکر مطهر شهید غلامحسین دیمی و نیز سه شهید گمنام دفاع مقدس روز پنجشنبه در شهرهای دزفول و میانرود تشییع و به خاک سپرده شدند.

 

 پیکر مطهر شهید غلامحسین دیمی و نیز سه شهید گمنام دفاع مقدس روز پنجشنبه در شهرهای دزفول و میانرود تشییع و به خاک سپرده شدند.

به گزارش آبادان نیوز،آئین تشییع پیکر شهید غلامحسین دیمی که پس از گذشت 35 سال از زمان شهادت اخیرا شناسایی شده و نیز یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس صبح روز پنجشنبه از محل آستان متبرک سبزقبا(ع) بر روی دوش اقشار مختلف مردم تشییع شد.
در این آئین که اقشار مختلف مردم دزفول حضور داشتند پس از قرائت نماز میت بر پیکر این 2 شهید والامقام به امامت حجت الاسلام مرتضی بیگدلی امام جمعه موقت دزفول ، پیکرهای این شهدا تا میدان مادر دزفول تشییع شدند.
پیکر مطهر شهید غلامحسین دیمی که در تیرماه سال 1361 در عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت نائل آمده در جوار شهدای هشت سال دفاع مقدس در شهید آباد دزفول به خاک سپرده شد.
همچنین پیکر مطهر یک شهید گمنام پس از تشییع در محل حوزه علمیه الزهرا(س) دزفول خاکسپاری شد.
در شهر میانرود دزفول نیز پیکرهای مطهر 2 شهید گمنام روز پنجشنبه پس از تشییع از میدام امام حسین(ع) این شهر در محلی که در میدان شهدا آماده شده بود با شکوه خاصی به خاک سپرده شدند.
این شهدای گمنام که پیکرهای مطهر آنها در اواخر سال 1395 و نیز 15 فروردین ماه سالجاری شناسایی شده اند در عملیات خیبر 
در جزیره مجنون و سهیل به شهادت رسیدند.
مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس بیش از 2 هزار و 600 شهید تقدیم کردند.
خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،شهدای گمنام،شهید غلامحسین دیمی،شهید،شهدا
امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: