کد خبر: ٦١٦٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/04/21-١١:٤١

شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسئولان باید نگاه ویژه ای به وضعیت آب، برق و مخابرات خوزستان داشته باشند.

 

 شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسئولان باید نگاه ویژه ای به وضعیت آب، برق و مخابرات خوزستان داشته باشند از دولت خواستند که نتیجه اقدامات خود را درکوتاه مدت و بلند مدت به مجلس ارائه دهد.

به گزارش آبادان نیوز،فاطمه حسینی نماینده مردم تهران در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس پس از قرائت گزارش کمیسیون انرژی درمورد قطعی آب و برق و مخابرات در خوزستان گفت: مردم خوزستان در هشت سال گذشته با تمام قوا از وطن دفاع کردند از این رو ما باید نگاه ویژه ای به وضعیت این استان داشته باشیم.
وی ادامه داد: جای تاسف است که مردم این خطه از ابتدایی ترین امکانات آب و برق به صورت مناسب بی بهره هستند و مشکلات زیادی برای آنان در سال های اخیر ایجاد شده است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: انتظار می رود نتیجه اقدامات دولت در کوتاه مدت و بلند مدت در این راستا به مجلس شورای اسلامی ارائه شود.
حسینی در ادامه پیشنهاد کرد که سه درصد از مبلغ هر یک از قراردادهای خارجی نفت و گاز برای رفع اثرات مخرب زیست محیطی از سوی دولت هزینه شود تا مشکلات این مناطق هر چه سریع تر حل شود.

این خبر در حال تکمیل است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مجلس شورای اسلامی

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: