کد خبر: ٦١٥٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/04/18-١١:٤٧

مربی خوزستانی جودو از زیرساخت‌های این رشته ورزشی در کشور انتقاد کرد.

 

مربی خوزستانی جودو از زیرساخت‌های این رشته ورزشی در کشور انتقاد کرد.

به گزارش آبادان نیوز،احمد امیری درخصوص وضعیت جودو در کشور، گفت: برای پیشرفت و توسعه رشته جودو، توجه به زیرساخت‌ها از اهمیت خاصی برخوردار است و سوال این است که آیا توانسته‌ایم ورزش جودو را در سطح کشور توسعه دهیم و آیا تعداد هنرجویان جودو با سایر رشته‌های رزمی برابر است؟

وی افزود: کم‌بودن سالن‌های استاندارد جودو و بعضا محروم بودن بعضی از سالن‌های تمرین از تاتامی‌های استاندارد که تعداد این سالن‌ها کم هم نیست، اجازه نداده است که این ورزش در جایگاه اصلی خود ظاهر شود.

این مربی جودو گفت: اگر هم اتفاقی برای جودوکاران به دلیل نامناسب بودن مکان ورزشی رخ دهد، مشخص نیست که مسوولیتش می‌تواند با چه کسی باشد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در دوره مدیریت محمد درخشان رییس فعلی فدراسیون، این رشته روند خوبی را طی کرده است، افزود: البته باید مسوولان به توسعه زیرساخت‌های رشته جودو بیشتر توجه کنند و علاوه بر این نیز توجه به جودو پایه و استعدادیابی را هم در اولویت کاری خود قرار دهند.

امیری با اشاره به تجهیز سالن‌های ورزشی جودو، گفت: چنانچه سالن‌های ورزشی این رشته تجهیز شوند، می‌توانیم نفراتی را داشته باشیم که در المپیک و مسابقات جهانی کسب مدال کنند.

وی با اشاره به وجود استعدادهای خوب در این رشته ورزشی، عنوان کرد: باتوجه به اینکه استعدادهای خوبی در سطح کشور در رده سنی پایه داریم، با یک برنامه‌ریزی مناسب، می‌توانیم خودمان را به سطح المپیک برسانیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،ورزشی،خبرورزشی،اخبارورزشی،احمد امیری،مربی جودو خوزستان،منتقد جودو ایران

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: