کد خبر: ٦١٥١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/04/17-١٢:٠٣

والدین دانش‌آموزان تنها دبیرستان دخترانه شهر شاوور از توابع شوش از برخورد نامناسب و اخراج فرزندانشان توسط مدیری می‌گویند که باعث ترک تحصیل دخترانشان شده است.

 

والدین دانش‌آموزان تنها دبیرستان دخترانه شهر شاوور از توابع شوش از برخورد نامناسب و اخراج فرزندانشان توسط مدیری می‌گویند که باعث ترک تحصیل دخترانشان شده است.

به گزارش آبادان نیوز،از نظر کارشناسان فقر مالی و فرهنگی، بی سوادی، کمبود فضاهای آموزشی و پراکندگی روستاها در بخش شاوور از توابع شوش، از جمله دلایل اصلی ترک تحصیل دانش‌آموزان به شمار می‌رود.

اما در 15 کیلومتری شوش و در بزرگترین مدرسه شهر شاوور که البته تنها دبیرستان دخترانه این شهر چند هزارنفری  نیز است والدین از یک دلیل نامتعارف دیگری پرده برمی‌دارند.

والدین دانش‌آموزان از برخورد نامناسب و اخراج فرزندانشان توسط مدیری می‌گویند که باعث ترک تحصیل دخترانشان شده است.

آنها می‌گویند که برخورد بد مدیر این دبیرستان باعث شده است تا دخترانشان دیگر تمایلی به ادامه تحصیل نشان ندهند.

*ترک تحصیل 35 دختر

براساس گزارش‌های رسیده از منابع آگاه، تعداد 35 نفر از دویست دانش‌آموز دختر این دبیرستان از سال گذشته تاکنون ترک تحصیل کرده‌اند که این آمار در شرایطی که ترک تحصیل خط قرمز آموزش و پرورش عنوان می‌شود، درشت و متأثرکننده است.

این منبع آگاه همچنین بیان کرد: برخورد بد و نامناسب این مدیر مورد شکایت شفاهی و کتبی مردمی نیز قرار گرفته است.

به گفته یکی از والدین این دانش‌آموزان، مدیر مدرسه به دلایلی کوچک اقدام به اخراج دختران ما می‌کند.

یکی از دبیران که نخواست نامش فاش شود در این ارتباط گفت: با توجه به شرایط فرهنگی و اجتماعی حاکم در منطقه شاوور، خانواده‌ها دیگر اجازه بازگشت دختران خود به مدرسه را نمی‌دهند.

به گزارش آبادان نیوز،شهرستان شوش به دلیل پراکندگی شهرها و روستای تابعه خود، دارای دو حوزه آموزشی در منطقه شاوور و شوش است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: