استاندار خوزستان روز پنجشنبه برای بررسی مشکلات روستای شیوند بخش دهدز از این‌روستا بازدید و با مردم این منطقه گفت‌وگو کرد.

 

استاندار خوزستان روز پنجشنبه برای بررسی مشکلات روستای شیوند بخش دهدز از این‌روستا بازدید و با مردم این منطقه گفت‌وگو کرد.

به گزارش آبادان نیوز،غلامرضا شریعتی و چند تن از مدیرکل های استان ظهر امروز به دعوت نماینده ایذه مهندس خادمی و‌ محسن بیرانوند فرماندار ایذه از روستای شیوند بخش دهدز از‌توابع شهرستان ایذه بازدید و پای صحبتهای مردم این روستا پیرامون مشکلات آنها نشستند.
در این بازدید، مشکل شیلات ، محورهای روستایی، پل سه بلوطک ، مشکل آبیاری باغات این ‌روستا و شهرستان شدن بخش دهدز مورد بحث قرار‌گرفت.
استاندار خوزستان‌ در‌خصوص پل سه بلوطک و ‌راه ارتباطی روستاهای دنباله رود در جمع مردم روستای شیوند گفت:حدود 200 میلیارد ریال اعتبار از‌محل خزانه برای پل سه بلوطک اعتبار جذب کردیم که امیدوارم هرچه سریع تر عملیات اجرائی آن آغاز و ‌مشکل ارتباطی مردم بر طرف شود.
نماینده دولت در استان خوزستان درباره ی میراث فرهنگی و‌گردشگری در روستای شیوند گفت؛ این روستا آمادگی‌و پتانسیل لازم در جهت روستای نمونه‌گردشگری را دارد اما شرایط فراهم نیست که مقرر شد طرح‌مطالعاتیش هرچه سریعتر ‌توسط اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری تهیه شود.
شریعتی در‌ بحث کشاورزی و باغداری این روستا خاطر نشان‌کرد: مقرر شد 400 هکتار باغات این روستا تحت آبیاری تحت فشار و قطره ای قرار گیرد و با توجه به شرایط خوب آب هوایی شیوند ‌باغات این روستا، گسترش پیدا کند. 
روستای شیوند در شرق شهرستان ایذه قرار گرفته که بعد از آبگیری سد کارون 3 راه ارتباطی آن بصورت دریایی شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،استاندار خوزستان،غلامرضا شریعتی

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: