کد خبر: ٦١٤٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/04/15-١٢:٠٥

استاندار خوزستان:اطلس اجتماعی استان ظرف یک ماه آینده ارائه و با استفاده از آن فعالیت‌های اجتماعی استان هدفمند خواهد شد.

 

استاندار خوزستان گفت: اطلس اجتماعی استان ظرف یک ماه آینده ارائه و با استفاده از آن فعالیت‌های اجتماعی استان هدفمند خواهد شد.

به گزارش آبادان نیوز،غلامرضا شریعتی عصر امروز در جلسه شورای اجتماعی استان با اعلام رونمایی از اجرای طرح «کودکان بازماند از تحصیل» در خوزستان، اظهار کرد: امروز کارگروه و شورای اجتماعی استان با محوریت دستور العمل‌هایی که در سال 90 در شورای اجتماعی کشور به عنوان دستور کار استان‌ها مشخص شده‌اند برگزار شده و گزارش اقدامات انجام شده مورد بررسی قرار گرفت.
استاندار خوزستان تصریح کرد: مقرر شد دستگاه‌های مربوطه برنامه‌ها و طرح‌های خود را به منظور فراهم آوردن اعتبارات لازم ارائه دهند همچنین ضروری است در جلسات آینده شورا علاوه بر ارائه گزارش، به منظور سرعت بخشی به انجام اموربه دستور کار نیز بپردازد.
شریعتی خاطرنشان کرد: استانداری عهده‌دار نظارت و سیاست گذاری عالی در حوزه اجتماعی است و موسسات اجتماعی و اداره کل امور اجتماعی که وظیفه هماهنگی بین بخش‌های دستگاه‌هایی است که در یک موضوع مشترک، همانند کاهش طلاق که دستگاه‌های زیادی در آن دخیل هستند را انجام دهند.
وی افزود: ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های متولی موجب جلوگیری از موازی کاری و تداخل در اجرا  و هدر رفت اعتبارات بوده وبا ایجاد هدفمندی در مسیر ما را قادر به کسب نتایج ملموسی نیز خواهد کرد.
شریعتی افزود: اطلس اجتماعی استان ظرف یک ماه آینده ارائه و با استفاده از آن فعالیت‌های اجتماعی استان هدفمند خواهد شد، اینکه اطلاع داشته باشیم در چه منطقه‌ای و چه شهری کدام آسیب اجتماعی بارزتر بوده و در همان زمینه برنامه ریزی شود، قطعا دستگاه متمرکز و هدفمند تلاش‌های موثرتری را داشته و نتایج مطلوب‌تری نیز حاصل می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،استاندار خوزستان،غلامرضا شریعتی 

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: