کد خبر: ٦١٤٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/04/15-١١:٤٩

گرمای بی‌سابقه با وزش بادهای نسبتا شدید و بی‌آبی در برخی از شهرهای خوزستان ادامه دارد.

 

گرمای بی‌سابقه با وزش بادهای نسبتا شدید و بی‌آبی در برخی از شهرهای خوزستان ادامه دارد.

به گزارش آبادان نیوز،با وجود اینکه روزهای زیادی از آغاز گرما در این استان می‌گذرد، تاکنون جریانات گرم روز به روز افزایش داشته و هیچ‌گونه افتی در آن مشاهده و گزارش نشده است.

با این وجود، هفته و روزهای اخیر گرمای بی‌سابقه بسیاری از شهرهای استان را فرا گرفته و مردم روزهای بسیار گرمی را پشت سر می‌گذارند که رسیدن درجه حرارت هوا به 54 درجه سانتی‌گراد نشانی از یک رکورد بی‌سابقه در استان خوزستان و کم‌سابقه در بین شهرهای جهان است.

با توجه به این مساله، همچنان بر درجه حرارت هوای استان در حال افزوده شدن است و مردم روزهای گرم و طاقت‌فرسایی را پشت سر می‌گذارند و تعداد زیادی از مردم استان نیز برای فرار از گرما مسافرت تابستانه به مناطق ییلاقی و خوش آب و هوای کشور را در پیش گرفتند.

وزش بادهای نسبتا شدید از دو روز پیش در مناطق شرق استان به وزیدن گرفته و این امر باعث برخاستن غبار محلی در شهرهای این منطقه شده است.

با وجود آمدن این شرایط، مشکلات ریشه‌ای و گذشته در استان این‌روزها به طور جدی خود را نمایان کرده است و بی آبی و خشکسالی دامن مناطق اطراف سدهای استان را گرفته و مردم این دیار را به جست‌و‌جوی آب برده است.

با این وجود، در شهرستان ایذه که در بین سدهای کارون 3 و 4 قرار رفته است و فاصله چندانی با دریاچه سد شهید عباسپور نیز ندارد، بی‌آبی و بحران آب در حال خودنمایی است و این امر باعث شده در برخی از محلات آن در روزهای اخیر تنها با تانکر تامین آب صورت گیرد و آب شرب در لوله‌های این شهر جریان نداشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،گرما در خوزستان

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: