کد خبر: ٦١٢٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/04/11-١١:٣٥

بخشدار اروندکنار:اوایل شهریورماه با به اتمام رسیدن روند احداث خط لوله 1000 که از تصفیه خانه به سمت جمشیدآباد در حال ساخت است، مشکل آب اروندکنار به طور کامل حل خواهد شد.

 

بخشدار اروندکنار با بیان این‌که از سال گذشته برای اصلاح شبکه‌های آب روستاهای بخش اروند اقدامات فراوانی انجام گرفته است، گفت: اوایل شهریورماه با به اتمام رسیدن روند احداث خط لوله 1000 که از تصفیه خانه به سمت جمشیدآباد در حال ساخت است، مشکل آب اروندکنار به طور کامل حل خواهد شد.

به گزارش آبادان نیوز،حسن علیدوستی اظهار کرد: در روزهای گذشته به دلیل گرمای بیش از حد هوا در خط انتقال آبی که از آبادان به سمت اروندکنار می‌آمد، مشکلاتی به وجود آمد و این مساله باعث شد تا شهروندان اروندکنار نسبت به کمبود آب اعتراض کنند.

 

وی افزود: روزانه از آبادان حدود 7 هزار متر مکعب آب به اروندکنار وارد می‌شود اما در روزهای گذشته به دلیل مشکلات به وجود آمده در خط انتقال و گرمای هوا، میزان آب ورودی به اروند کنار به حدود 5 هزار متر مکعب رسید و این مساله باعث نارضایتی مردم شد.

 

بخشدار اروندکنار تصریح کرد: هیچ شکستگی در خطوط لوله اروند نداریم و مشکلات به وجود آمده فقط به دلیل گرمای هوا و کاهش ورودی آب از آبادان به اروند کنار بود که این مساله از امروز حل شد و به روال گذشته بازگشت و دیگر مشکلی در بحث قطعی آب برای مردم اروندکنار نخواهیم داشت.

 

علیدوستی عنوان کرد: اوایل شهریورماه با به اتمام رسیدن روند احداث خط لوله 1000 که از تصفیه خانه به سمت جمشید آباد در حال ساخت است، مشکل آباد اروند کنار به طور کامل حل خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: با تکمیل این خط لوله مقدار آب ورودی به جمشیدآباد افزایش می‌یابد و در نهایت آبی که به وسیله خط انتقال 40 کیلومتری جمشیدآباد وارد اروندکنار می‌شود، مشکلات آب اروندکنار از نظر حجم و ظرفیت آن حل خواهد شد؛ این طرح در مراحل پایانی خود است و امیدواریم با افتتاح آن مشکلات مردم در بحث آب به طور کامل حل شود.

 

به گزارش آبادان نیوز،روز گذشته جمعی از مردم بخش اروندکنار آبادان در اعتراض به قطعی مکرر آب در این بخش، در مقابل درب بخشداری تجمع کردند و خواستار رسیدگی به مشکلات آب و پایداری آب شرب شدند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،بخشدار اروندکنار،حسن علیدوستی،اروندکنار

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: