کد خبر: ٦١٢٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/04/10-١٨:٥٥

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی:هفت هزار مسکن مهر بدون متقاضی در استان خوزستان وجود دارد ضمن اینکه 9 هزار واحد نیز در این استان بلاتکلیف باقی مانده است.

 

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امر مسکن مهر گفت:هفت هزار مسکن مهر بدون متقاضی در استان خوزستان وجود دارد ضمن اینکه 9 هزار واحد نیز در این استان بلاتکلیف باقی مانده است.

به گزارش آبادان نیوز،احمد اصغری مهرآبادی شنبه پس از بازدید از سایت مسکن مهر آبادان افزود:سایت مسکن مهر آبادان با پنج هزار واحد، جزو بزرگترین سایتهای مسکن مهر کشور به شمار می رود که حدود 2 هزار واحد آن در اختیار متقاضیان قرار گرفته است. 
وی اظهار داشت:طبق برنامه ریزی انجام شده در بهمن ماه سال جاری یک هزار و 500 واحد دیگر از این مسکن ها افتتاح خواهد شد تا در اختیار متقاضیان قرار گیرد. 
اصغری مهرآبادی گفت:یک هزار و 400 واحد از سایت مسکن مهر آبادان متقاضی ندارد که بر اساس تصمیم شورای عالی مسکن قرار شد در حوزه های بالای 25 هزار نفری که متقاضی ندارند با ارائه تسهیلات بانکی تعیین تکلیف شوند. 
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امر مسکن مهر، خدمات عمرانی، نبود بازارچه، کمبود فضای سبز، نبود نیروی انتظامی و آماده سازی معابر را از مشکلات سایت مسکن مهر آبادان عنوان کرد و افزود:متولیان کار در سایت مسکن مهر باید برای رفع مشکلات زمان را در دستور کار قرار دهند هر چند که عملیات معابر سازی این شهرک آغاز شده است. 
وی تصریح کرد:سایر خدمات همانند آب، برق، گاز و فاضلاب در شهرک مسکن مهر آبادان توسط شرکت فارس با سرعت مناسبی آغاز شده است. 
اصغری مهرآبادی با یادآوری مشکلات در سایر سایت های مسکن مهر کشور گفت:در سایر سایت های مسکن مهر کشور، مشکلاتی مشابه با سایت آبادان وجود دارد ولی وزارت راه و شهرسازی برطرف کردن مشکلات آبادان را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده است. 
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امر مسکن مهر افزود:مسئولان در آبادان باید با برآورد بودجه لازم را به وزارت راه و شهرسازی اعلام کنند تا در نشستی که در تهران برگزار می شود تصمیمات تکمیلی گرفته شود تا واحدهای باقی مانده با سرعت بیشتری به متقاضیان تحویل شوند. 
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امر مسکن مهر، از پروژه‌های مسکن مهر شهرستان‌ آبادان بازدید کرد. 
وی از پروژه‌ های مسکن مهر آبادان شامل مسکن فرهنگیان، تعاونی ‌های مسکن مهر شهرک صنعتی، تعاونی مسکن مهر چهارگانه و تعاونی مسکن مهر ایرانول بازدید و از نزدیک مشکلات و وضعیت این واحدها را بررسی کرد. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،قائم مقام وزیر راه و شهرسازی،احمد اصغری مهرآبادی

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: