رئيس اداره سنجش آموزش و پرورش خوزستان از رقابت 30 هزار و 679 دانش‌آموز برای ورود به پایه‌های هفتم و دهم مدارس نمونه‌دولتی استان خبر داد.

 

آبادان نیوز:رئيس اداره سنجش آموزش و پرورش خوزستان از رقابت 30 هزار و 679 دانش‌آموز برای ورود به پایه‌های هفتم و دهم مدارس نمونه‌دولتی استان خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز،محمدعلی مریدی با اشاره به اینکه آزمون ورودی مدارس نمونه‌دولتی به‌طور هم‌زمان در 24 حوزه اصلی و 169 حوزه فرعی برگزار می‌شود، اظهار کرد: این آزمون مدارس روز جمعه، 9 تیرماه راس ساعت 9 صبح در سراسر استان برگزار خواهد شد. 
وی تصریح کرد: 30 هزار و 679 دانش‌آموز برای ورود به پایه‌های هفتم و دهم مدارس نمونه‌دولتی استان در این آزمون به رقابت می‌پردازند.
مریدی افزود: 2 هزار و 400 نفر از همکاران فرهنگی در برگزاری این آزمون با اداره سنجش آموزش و پرورش خوزستان همکاری دارند. 
رئيس اداره سنجش آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به سازوکار دریافت کارت ورود به آزمون، خاطرنشان کرد: داوطلبان این آزمون می‌توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه، به سامانه ثبت‌نام این آزمون به آدرس http://10.232.115.97:8090 مراجعه کنند.
وی اضافه کرد: سامانه دریافت کارت ورود به جلسه تا ساعت 24 روز پنج‌شنبه، 8 تیرماه فعال خواهد بود.
خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،دانش‌آموز،مدارس نمونه‌دولتی خوزستان،رئيس اداره سنجش آموزش و پرورش خوزستان،محمدعلی مریدی 
منبع:ایسنا
امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: