کد خبر: ٦١١٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/04/07-١١:١٥

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستاهای استان خوزستان:با توجه به اعتراضات کاندیداهای شورای شهر آبادان تمامی صندوق های رای شورای شهر این شهر بازشماری می شود.

 

آبادان نیوز:رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستاهای استان خوزستان گفت:با توجه به اعتراضات کاندیداهای شورای شهر آبادان تمامی صندوق های رای شورای شهر این شهر بازشماری می شود.

به گزارش آبادان نیوز،جلیل مختار افزود: کاندیداهای شورای شهر آبادان درخواستی مبنی بر بازشماری صندوق های رای پنجمین دوره انتخابات شورای شهر آبادان داشتند که پس از پیگیری های لازم این درخواست مورد قبول قرار گرفت.
وی اظهار داشت:برای اعتماد سازی و رفع اتهاماتی که در انتخابات شوراهای شهر آبادان وجود دارد، هیات نظارت استان خوزستان پس از مکاتبات با هیات مرکزی نظارت مجوز بازشماری تمامی صندوق های آرای انتخابات شورای شهر آبادان را اخذ کرد.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت:قبلا اعلام شده بود این بازشماری برای 16 کاندیدایی که در بین 16 نفر نخست بودند انجام شود اما با پیگیری های به عمل آمده این بازشماری برای همه کاندیدا ها صورت می گیرد.
مختاری تصریح کرد:این بازشماری با حضور نماینده ویژه هیات نظارت مرکزی صورت می گیرد.
رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستاهای استان خوزستان افزود:نماینده ویژه هیات نظارت مرکزی پس از پایان بازشماری صندوق های رای شورای شهر و روستای بندر عباس به آبادان می آید تا این بازشماری انجام شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان نیوز،جلیل مختار،رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر استان خوزستان

منبع:ایرنا

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: