کد خبر: ٦٠٧٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/03/29-١٠:٤٩

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز :در حال حاضر مشکل اساسی برق مناطق اهواز به‌صورت موقت حل شده است.

 

 

 

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: در حال حاضر مشکل اساسی برق مناطق اهواز به‌صورت موقت حل شده است و تنها در بخش کوچکی از یک منطقه شاهد مشکل قطعی هستیم و در این زمینه نیز همکاران در حال تلاش برای حل مشکل هستند.

 به گزارش آبادان نیوز،حسن کریمی ،در خصوص قطعی های برق به وجود آمده در مناطق مختلف اهواز اظهار کرد: در حال حاضر تنها بخش کوچک یکی از خطوط با مشکل مواجه است که تکنسین‌های این شرکت با حضور در منطقه در حال رفع مشکل هستند.
وی افزود: با تقسیم بارها بر روی خطوط دیگر، در حال حاضر مشکل اساسی برق مناطق اهواز به‌صورت موقت حل و میزان خاموشی بسیار کم شده است، اکنون به صورت محدود شاهد خاموشی در برخی از خیابان‌ها هستیم. 
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: اکنون فقط در محدوده فولاد شهر و بلوار ستایش اهواز شاهد قطعی موقت برق هستیم که در مجموع 5 ترانس برق محل با مشکل مواجه هستند و به دلیل اینکه بار ایستگاه کاملا پر شده است، در حال تلاش هستیم تا با جابجایی بار، برق این مناطق را نیز از نظر ظرفیت وارد مدار کنیم.
کریمی گفت: با انتقال بار خطوط روی خطوط دیگر شاهد هستیم که مناطق مختلف اهواز اکنون برق دار هستند و تنها همان یک خط با مشکل قطعی مواجه است که امیدواریم با تلاش نیروهای شرکت توزیع نیروی برق اهواز برق آن مناطق نیز وصل شود.
وی تاکید کرد: به علت گرمای هوا از همشهریان اهوازی خواهشمندیم جهت رفاه حال مومنان روزه دار در این ایام، تا جایی که ممکن است، لوازم برقی غیر سرمایشی را وارد مدار نکنند. با توجه به اینکه لوازم سرمایشی در این هوای بسیار گرم حکم اکسیژن را برای بدن مردم دارد، لذا درخواست می‌کنیم که از لوازم برقی غیر سرمایشی استفاده نکنند.
خوزستان،خبرخوزستان،اخبارخوزستان،آبادان نیوز،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز،حسن کریمی 
منبع:ایسنا
امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: