کد خبر: ٥٩٧٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/03/06-١٠:٣٧

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خوزستان:

برخی معلمان بدون گذراندن دوره های آموزشی وارد آموزش و پرورش شدند

اهواز - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خوزستان گفت: برخی از معلمان بدون گذراندن دوره های آموزشی وارد بدنه آموزش و پرورش شدند که آموزش های لازم به آنها ارائه شده است.

 

 

 

 

به گزارش آبادان نیوز، اردشیر شجاعی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: در حوزه مقطع ابتدایی، سه اولویت مهم پیش دبستانی، انسداد مبادی بی سوادی و کیفیت بخشی به فرآیند آموزش (دانش آموزان، آموزگاران، مدیران و اولیاء دانش آموزان) داریم.

وی با اشاره به شرکت ۲۳۴ هزار نفر از دانش آموزان خوزستان در طرح های مختلف گفت: شناسایی و پیگیری وضعیت آموزش دانش آموزان لازم التوجه، جشنواره الگوهای نمونه تدریس، جشنواره برای معلمان چندپایه، جشنواره سالانه مدیران و معاونان برای اجرای برنامه سالانه نیز از جمله برنامه های اجرایی در آموزش و پرورش خوزستان بود.

شجاعی با بیان اینکه سه هزار آموزگار حق التدریسی در آموزش و پرورش داریم، بیان کرد: برخی از معلمان به بدنه آموزش و پرورش بدون گذراندن دوره های آموزشی وارد شدند. بنابراین بالغ بر چهار هزار کارگاه آموزشی را در سراسر خوزستان برگزار و نکته افتخارآمیز آن هم برگزاری کاملا رایگان آن است.

وی در ادامه با اعلام اینکه معاون وزیر آموزش و پرورش از اجرای این طرح در خوزستان تقدیر کرد، گفت: اگر این کارگاه ها در قالب دوره ضمن خدمت برگزار می شد آن وقت چند میلیارد هزینه دربر داشت. جلسات مشترکی بین معلمان و اولیان برگزار می کنیم تا نحوه فرآیند آموزشی مقطع ابتدایی که تغییر کرده را به اولیای دانش آموزان این مقطع نیز منتقل کنیم. 

 

 

آبادان نیوز،اخبار خوزستان،خبر اهواز،آبادان نیوز

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: