کد خبر: ٥٩٤٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/02/26-٢٣:١٦

شهرداری خرمشهر به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات از مسئولان واحدهای روابط عمومی ادارات این شهرستان تجلیل کرد.

 

 

 

 

 

 

شهرداری خرمشهر به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات از مسئولان واحدهای روابط عمومی ادارات این شهرستان تجلیل کرد.

به گزارش آبادان نیوز ، به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی شامگاه گذشته در سالن آمفی تئاتر اتاق بازرگانی صنایع معادن شهرداری خرمشهر طی مراسمی با حضور برخی مدیران از مسئولان روابط عمومی ادارات و شرکت های این شهرستان تجلیل شد.

شهردار خرمشهر در این مراسم، مدیر روابط عمومی را مشاور حقیقی و از نقاط قوت و ضعف یک مدیر در یک سیستم خواند و افزود: یکی از مهمترین وظایف یک مدیر روابط عمومی کاهش شکاف میان مردم و سیستم است.

عزیز ساعدی ادامه داد: روابط عمومی با داشتن سه خصوصیت اخلاقی که مهمترین آن اخلاق نیکوست می تواند در مقام پاسخ گویی به مردم شکاف میان مجموعه و مردم را به حداقل کاهش دهد.

وی بر لزوم توجه مدیران به واحدهای روابط عمومی تاکید کرد و گفت: مدیران باید با فراهم کردن امکانات شرایط را برای حرکت روابط عمومی از سنتی به مدرن فراهم کنند.

شهردار خرمشهر در ادامه به برگزاری انتخابات شورای شهر اشاره کرد و افزود: از مهمترین نکته ای که مجلس شورای اسلامی باید رعایت کند این است که وقتی یک  شهردار انتخاب می شود نباید شورا در کنار مردم و در مقابل شهردار قرار بگیرد.

ساعدی در ادامه با تاکید بر اینکه شورای شهر و شهردار مجموعه ای واحد هستند، بیان کرد: یک شورا در زمان نارضایتی از شهردار با استفاده از تذکر می تواند امور را کنترل کند و در نهایت قادر به عزل شهردار است و تمام این امور در محیطی بسته و در زمان مشخص انجام می شود.

وی ادامه داد: شهردار برای انجام وظایف محوله باید در محیطی آرام به فعالیت بپردازد و شورای شهر خارج از زمان بررسی و نظارت باید در کنار شهردار باشد چرا که ایجاد فاصله میان شهردار و شورا باعث وقفه در کار، به حاشیه کشاندن و تضعیف شهردار می شود.

شهردار خرمشهر همچنین به تبلیغات انتخاباتی کاندیداها اشاره کرد و رعایت نظافت شهری و توجه به اطلاعیه شهرداری در خصوص تبلیغات ازسوی نامزدهای انتخاباتی را نشانه فرهنگ شهروندی و خدمات شهری آنها دانست. 

 

اخبار خرمشهر ،خبر خرمشهر ،آبادان نیوز

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: