کد خبر: ٥٨٨٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/01/31-٠٩:٥٦

فرماندار ویژه آبادان بر لزوم ایجاد بستر مناسب برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی تاکید کرد.

 

 

 

 

 

 

 

فرماندار ویژه آبادان بر لزوم ایجاد بستر مناسب برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آتی تاکید کرد.

به گزارش آبادان نیوز ،عزیزاله شهبازی شامگاه گذشته در نخستین جلسه ستاد رسیدگی و پیشگیری از جرائم انتخاباتی آبادان که در سرسرای جلسات دادگستری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه انجام کارهای اجرایی به تنهایی از عهده فرمانداری برنمی آید، همگان بایستی در فراهم سازی شرایط لازم همراهی و همکاری کنند. 

وی با بیان اینکه آبادان شهری راهبردیست، افزود: باید با همدلی و همکاری یکدیگر بستر مشارکت و حضور حداکثری مردم این شهر را که دارای معیار ملی و فراملی هستند را فراهم کنیم. 

شهبازی با تاکید بر اینکه حوزه نظارت باید وظایف خود را در راستای فرمان مقام معظم رهبری انجام دهند، اظهار کرد: نشست با ریش سفیدان و شیوخ طوایف و قبایل با هدف تشویق مردم برای حضور حداکثری در انتخابات از دیگر اقدامات قابل انجام در این باره است. 

به گزارش آبادان نیوز ، ۶۴۱ داوطلب برای شرکت در پنجمین دوره ا نتخابات شورای اسلامی شهرستان آبادان نام نویسی کرده اند که از این تعداد، ۱۹۱ دواطلب از شهر آبادان بودند.  پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیست و نهم اردیبهشت ماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود.

 

اخبار آبادان ،خبر آبادان ،آبادان نیوز

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: