کد خبر: ٥٨٨٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/01/31-٠٩:١٢

با حضور امام جمعه شادگان، جمعی از مسئولان شهری و رئیس و معاونین دانشکده علوم پزشکی آبادان، آیین تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

با حضور امام جمعه شادگان، جمعی از مسئولان شهری و رئیس و معاونین دانشکده علوم پزشکی آبادان، آیین تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان برگزار شد.

به گزارش آبادان نیوز ، دکتر علیرضا آموزنده، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در این آیین با اشاره به این موضوع که طرح تحول سلامت زیرساختهای درمانی کشور را ارتقا داده است، اظهار کرد: با تلاش همه مسئولان و همکاران بنده تفاوت‌های چشمگیری در بهداشت و درمان شادگان رخ داده است.

وی در همین خصوص اضافه کرد: امیدواریم که تلاش‌ها و پیگیری‌ها در شادگان تداوم داشته باشد و شاهد کاهش چشمگیر بیماری‌ها و توسعه همه‌جانبه در این منطقه باشیم.

در ادامه حجت‌الاسلام سید مجید شرفی، امام جمعه شادگان نیز عنوان کرد: جابجایی مدیران براساس شایسته‌سالاری نکات مثبتی را به همراه خواهد داشت. وی با اشاره به شخصیت مثبت دکتر جانبی، افزود: هر زمانی که ایشان مسئولیتی را در حوزه سلامت برعهده داشته‌اند منشا خیر و برکت بوده‌اند.

امام جمعه شادگان افزود: از حضور دکتر غنوی به عنوان مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شادگان که با کوله‌باری از تجربه این مسئولیت جدید را پذیرا شدند، استقبال می‌کنیم.

شایان ذکر است که دقایقی پیش آیین تکریم دکتر حجت‌اله جانبی، مدیر پیشین شبکه بهداشت و درمان شادگان و معارفه دکتر مهران غنوی، مدیر جدید این شبکه در سالن اجتماعات ستاد شبکه بهداشت و درمان این شهرستان برگزار شد. گفتنی است دکتر جانبی روز گذشته فعالیت خود را به عنوان معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان آغاز کرد.

آبادان نیوز ،اخبار شادگان ،خبر شادگان ،شادگان


امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: